شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دانشگاه گیلان نسبت به معرفی رشته های دانشگاهی اقدام کرد
    18 مرداد 1397 - 9:35
    شناسه : 134552
    1

    دانشگاه گیلان با برگزاری همایشی سه روزه نسبت به شناخت رشته های دانشگاهی برای شرکت کنندگان کنکور 97 اقدام کرده است.

    پ
    پ

    n82995613 72482151 - دانشگاه گیلان نسبت به معرفی رشته های دانشگاهی اقدام کرد -

    مدیر روابط عمومی دانشگاه گیلان روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش شناخت رشته های دانشگاهی با عنوان آینده ام در این دانشگاه به خبرنگار ایرنا، گفت: ششمین همایش شناخت رشته های دانشگاهی از روز گذشته در این دانشگاه آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.
    سعید رهسپار اظهار داشت: این همایش با هدف معرفی صحیح رشته های دانشگاهی در گروه های مختلف و معرفی امکانات دانشگاه گیلان برای شرکت کنندگان کنکور سال 97 در حال برگزاری است.
    وی با بیان این که در همایش شناخت رشته های دانشگاهی، چهره‌ های برتر کنکور، دانشجویان موفق، کارآفرینان و استادان دانشگاهی برجسته سخنرانی می کنند، تصریح کرد: در این همایش هر رشته دانشگاهی توسط افرادی شامل دانشجوی سال آخر موفق، استاد برجسته و کارآفرین یا شاغل آن رشته دانشگاهی توضیح داده می شود.
    بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر بیش از 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه دارای بیش از 560 عضو هیات علمی است.
    دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 9 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
    دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
    نتایج اولیه کنکور سراسری سال 97 هفته گذشته اعلام شده که آرمان زینالی از شهرستان تالش استان گیلان رتبه نهم در رشته علوم تجربی را به خود اختصاص داد.
    بر اساس اعلام نتایج کنکور سراسری سال 97، تمامی داوطلبان مجاز به انتخاب رشته شده اند.
    رقابت داوطلبان کنکور سراسری سال 97 تیرماه امسال همزمان با سراسر کشور در 13 شهرستان گیلان و با شرکت 33 هزار و 119 نفر در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم انسانی، هنر، علوم تجربی و زبان های خارجی در استان گیلان برگزار شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.