×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

سالاری - اولویت به کارگیری نیروهای بومی در مناطق ویژه اقتصادی/تاکید بر راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان - استاندار گیلان

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان دکتر مصطفی سالاری در کارگروه شناسایی ظرفیت های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی استان که صبح امروز در محل سالن شهید انصاری استانداری برگزار گردید با اشاره به نقش مناطق ویژه اقتصادی در ایجاد ظرفیت های شغلی و توسعه سرمایه گذاری اظهار داشت : مناطق ویژه اقتصادی نقش مهمی را در رونق تجاری و اقتصادی منطقه ایفا خواهند کرد.
استاندار گیلان ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان را از جمله اولویت ها برشمرد و با انتقاد از عدم بهره گیری از این فرصت طی ۱۳ سال گذشته تصریح کرد : باید با همگرایی لازم در جهت تحقق این مهم تلاش کنیم .
نماینده عالی دولت در گیلان بر ضرورت ثبت سازمان مسئول ، تهیه طرح جامع توسعه و جذب سرمایه گذار در منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان تاکید و با بیان اینکه مباحث زیست محیطی و کاربردی می بایست در حین اجرای طرح جامع لحاظ گردد تصریح کرد : تمامی فعالیت ها در این منطقه باید متناسب با شرایط زیست محیطی باشد .
وی بر لزوم همکاری تمامی دستگاهها در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان تاکید کرد و افزود: منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان می تواند نقش بسزایی را در توسعه این منطقه ایفا کند .
استاندار گیلان همچنین با اشاره به اهمیت ایجاد منطقه ویژه اقتصادی لنگرود ادامه داد : دستگاههای خدمات رسان باید در جهت تامین زیرساخت های لازم در این منطقه از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نباشند .

4 3 747x498 - اولویت به کارگیری نیروهای بومی در مناطق ویژه اقتصادی/تاکید بر راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان - استاندار گیلان

3 0 747x498 - اولویت به کارگیری نیروهای بومی در مناطق ویژه اقتصادی/تاکید بر راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان - استاندار گیلان

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.