×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 17 خبر

524 - مسابقات محلی کبدی در ساحل سحرخیز محله لاهیجان برگزار شد / لاهیجان قطب کبدی شرق گیلان + تصاویر - بهنام صباح

به گزارش روابط عمومی هیات کبدی شهرستان لاهیجان؛ علیرضا پرندوش در این رابطه افزود: یک دوره مسابقات محلی کبدی برای نخستین بار روز جمعه ۱۹ مردادماه در حاشیه سومین جشنواره ملی روز جهانی دریای کاسپین برگزار شد.

وی عنوان کرد: این دوره از مسابقات به همت هیات کبدی لاهیجان و با حمایت اداره ورزش و جوانان، هیات ورزش های روستایی و انجمن بوم‌بانان گیلان برگزار شد.

سرپرست هیات کبدی لاهیجان با اشاره به استقبال پرشور از این دوره از مسابقات اضافه کرد: در مجموع شش تیم در این مسابقات باهم به رقابت پرداختند که به تیم برتر به‌رسم یادبود هدایایی اهدا شد.

پرندوش گفت: در حاشیه برگزاری این دوره از مسابقات، برای معرفی رشته ورزشی مفرح کبدی به علاقه‌مندان آموزش‌هایی داده شد و همچنین با آموزش‌های مقدماتی زیر نظر بهنام صباح مربی و داور رسمی فدراسیون، کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به‌صورت نمادین به رقابت پرداختند.

وی شهرستان لاهیجان را قطب کبدی شرق گیلان دانست و اظهار داشت: شهرستان لاهیجان به‌خصوص در حوزه ساحلی از پتانسیل بالایی برای توسعه فعالیت‌های ورزشی به‌خصوص رشته کبدی برخوردار است.

سرپرست هیات کبدی لاهیجان گفت: در مدت کوتاه چندماهه تحویل و فعال کردن هیات، برای اولین بار در استان گیلان شاهد برگزاری همایشی برای معرفی رشته ورزشی کبدی در لاهیجان بودیم، همچنین در حوزه آموزش نیز فراخوان‌هایی برای جذب علاقه‌مندان منتشر شد.

وی افزود: برگزاری این دوره از مسابقات کبدی ساحلی نیز گامی دیگر در راستای برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده برای معرفی هرچه بیشتر این رشته ورزشی و جذب علاقه‌مندان بوده است.

پرندوش بابیان این‌که به‌زودی برای اولین بار در شرق گیلان شاهد برگزاری دوره‌های آموزشی رشته ورزشی کبدی در شهرستان لاهیجان خواهیم بود، گفت: امیدواریم با حمایت اداره ورزش و جوانان و ارتباطات خوبی که با هیات کبدی استان وجود دارد به‌زودی بحث آموزش این رشته ورزشی با جدیت دنبال شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که پیش‌تر مطرح شد در رشته ورزشی کبدی علاوه بر جذابیت و مفرح بودن، امکان موفقیت و رشد خوبی برای علاقه‌مندان و بازیکنان فراهم است و ما آینده خوبی را برای این رشته ورزشی پیش‌بینی می‌کنیم.

شایان‌ذکر است سومین جشنواره ملی روز جهانی دریای کاسپین روز جمعه ۱۹ مردادماه از ساعت ۱۷ الی ۲۱ با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع در ساحل سحرخیز محله شهرستان لاهیجان برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.