جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ادعای عجیب نماینده لاهیجان: مشاور رسانه‌ای من شدیداً بایکوت شد / او بعضی از محرومیت‌های اجتماعی را تحمل می‌کند
    20 مرداد 1397 - 22:01
    شناسه : 134797
    0

    در واقع کسی به‌طور دقیق نمی‌داند که مشاور رسانه‌ای ذبیح‌الله نیکفر چه کسی است! هرچند گمان زده می‌شود مشاور رسانه‌ای او ادمین مدعی یک کانال محلی مخالف دولت است که ید طولایی در انتقادات تخریب گونه علیه دولت و برخی از مسئولین دارد و همواره به دنبال مطرح کردن خود و به تمسخر گرفتن افراد مختلف است.

    پ
    پ

    و هفتمین نشست تخصصی توسعه در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان 28 - ادعای عجیب نماینده لاهیجان: مشاور رسانه‌ای من شدیداً بایکوت شد / او بعضی از محرومیت‌های اجتماعی را تحمل می‌کند - با مردم

    به گزارش «بامردم»، ذبیح الله نیکفر نماینده مردم شهرستان های لاهیجان و سیاهکل عصر امروز در نشست خبری مجمع نمایندگان گیلان در پاسخ به سوال یک خبرنگار مربوط به دلیل نداشتن مشاور رسانه‌ای اظهار داشت: عزیزی مشاور رسانه‌ای من شد و از ناحیه مسئولین محلی و دولتی شدیداً بایکوت شد و مشکلاتی برای او فراهم آمد، در جلساتی که در شهرستان و استان برقرار می‌شود از ناحیه مسئولین محلی و استانی هیچ‌گاه دعوت نشد و بعضی از محرومیت‌های اجتماعی را دارد تحمل می‌کند.

    وی افزود: وقتی این را از نمایندگان می‌خواهید، شما رسانه‌ای بفرمایید که عزیزان دولتی هم مراعات کنند و بپذیرند که نمایندگان هم باید مشاور یا خبرنگار و اصحاب رسانه در کنارشان باشد.

    مشاور رسانه‌ای نیکفر کیست؟!

    این ادعاهای قابل‌تأمل نیکفر در شرایطی از سوی وی مطرح‌شده که هیچ خبری در رابطه با انتصاب مشاور رسانه‌ای او تاکنون رسانه‌ای نشده!

    درواقع کسی به‌طور دقیق نمی‌داند که مشاور رسانه‌ای ذبیح‌الله نیکفر چه کسی است! هرچند گمان زده می‌شود مشاور رسانه‌ای او ادمین مدعی یک کانال محلی مخالف دولت است که ید طولایی در انتقادات تخریب گونه علیه دولت و برخی از مسئولین دارد و همواره به دنبال مطرح کردن خود و به تمسخر گرفتن افراد مختلف است.

    البته نماینده لاهیجان در اطراف خود خبرنگار و خبرنگارنماهای بسیاری را می‌بیند که بسیاری از آن‌ها ابتدایی‌ترین اصول نگارش یک گزارش و یا خبر را نیز بلد نیستند! یک سایت نزدیک به او نیز با استفاده از سفارشات خاص با تضییع حقوق دیگران به‌صورت خارج از نوبت و بدون کمترین سابقه کاری مرتبط در کوتاه‌ترین زمان موفق به کسب مجوز شد!

    جالب‌توجه اینکه در بیشتر جلسات شهرستانی از خبرنگاران نزدیک به او دعوت به عمل می‌آید حتی در مراسم‌های تجلیلی که اخیراً نیز برگزار شد چند تن از خبرنگاران نزدیک به این نماینده مجلس و به احتمال زیاد مشاور رسانه‌ای او نیز تقدیر شدند! البته ناگفته نماند برخی از این عزیزان آنچنان درگیر گرفتن رپرتاژ و … هستند که وقت حضور در جلسات را نیز پیدا نمی‌کنند!

    همچنین بر اساس مشاهدات تقریباً بیشترین فاکتورهای رسانه‌ای به شهرداری و برخی ارگان‌ها نیز مربوط به این رسانه‌ها می‌باشد که جای بسی تأمل دارد!

    شایان ذکر است این ادعای قابل تامل نیکفر در حالی مطرح شده است که اخیرا سرپرست فرمانداری لاهیجان نیز در نشست خبری اعلام کرده بود: من چه در حوزهٔ مسئولیت قبلی و چه در مسئولیت فعلی بارها اعلام کرده‌ام که خبرنگاران می‌توانند در همهٔ جلسات به‌جز شورای تأمین حضورداشته باشند. من حتی در اتاقم جایگاهی برای خبرنگاران درست کرده‌ام. در جلسهٔ امروز هم با دید باز از خبرنگاران دعوت‌شده است.

    در واقع نه تنها خبری از بایکوت نیست بلکه خود عزیزان به دلایل مشغله‌های فراوان و … در جلسات حضور پیدا نمی‌کنند!

    photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۱۱ ۱۸ ۵۶ ۲۰ - ادعای عجیب نماینده لاهیجان: مشاور رسانه‌ای من شدیداً بایکوت شد / او بعضی از محرومیت‌های اجتماعی را تحمل می‌کند - با مردم

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.