×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۱۲ ۱۰ ۰۰ ۳۵ - انتشار فراخوان دومین جشنواره تابستان رنگی -

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان ؛ دومین جشنواره تابستان رنگی با همکاری اداره فرهنگ وارشاد اسلامی لاهیجان و آموزشگاه های آزاد هنرهای تجسمی شهرستان با موضوع : کتاب و زندگی و نجات آب برگزار می شود.

تشویق هنرجویان، هدفمندی دوره های آموزشی در آموزشگاه ها از اهداف این جشنواره می باشد.

از شرایط حضور در جشنواره : شرکت کنندگان الزاما باید از هنرجویان آموزشگاه های هنرهای تجسمی لاهیجان باشند و آثار توسط مدیریت هریک از آموزشگاه ها تا تاریخ تعیین شده دراختیار دبیرخانه قرار گیرد؛بر روی کلیه آثار نام و نام خانوادگی،نام آموزشگاه،شماره تماس،تاریخ تولد و گروه سنی الصاق گردد و مدیران آموزشگاه ها باید در زمان تحویل آثار هنرجویان،آنها را طبق ابعاد مشخص شده به همراه لیست مکتوب در تاریخ مقرر تحویل واحد هنری نمایند.

آثار برگزیده در قالب نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد و به مدیران آموزشگاه ها وهنرجویان شرکت کننده در نمایشگاه به رسم یادبود لوح تقدیر اهدا خواهد شدو شرکت کنندگان حداکثر سه اثر را می توانند در جشنواره ارائه دهند.

گروه های سنی که می توانند در این جشنواره شرکت کنند :۶تا٩ سال؛با تکنیک : مداد رنگی،پاستل،آبرنگ،گواش-ابعاد کار: آ٣-موضوع آزاد –قاب پاسپارتو

١٠ تا١٣ سال :با مداد رنگی ،پاستل،آبرنگ،گواش و اکرلیک – ابعاد کارA٣-قاب ساده

١۴تا ٢٠ سال :با تکنیک :رنگ روغن ،اکرلیک –ابعاد کار :بوم ۵٠ در ٧٠ – قاب ساده

-بزرگسال:با تکنیک آزاد (غیر سیاه قلم)- قاب ساده

آخرین مهلت تحویل آثار ٢۶مهر١٣٩٧ می باشد و آثار منتخب از ١٩لغایت ٢٣ آبان برای بازدید عموم به نمایش در خواهد آمد و مراسم اختتامیه جشنواره در تاریخ ٢۴ آبان١٣٩٧ برگزار خواهد شد .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.