×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

۲۰۱۸۰۸۱۱ ۱۲۱۰۵۵ - سیاهکل به اولین شهرستان هوشمند کشور تبدیل می‌شود - سیاهکل

مهندس رضا اسلامی فرماندار شهرستان سیاهکل در جمع خبرنگاران و رسانه های گروهی با بیان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و تبریک ایام به همه فعالان عرصه اطلاع رسانی گفت:رسالت بزرگ جامعه خبری کمک به مدیریت جامعه است. با کمک اهل قلم و رسانه ها می توان با کمترین هزینه بیشترین راندمان را در مدیریت راهبردی جامعه و خدمت به مردم ایجاد کرد.

وی آگاهی رسانی امروز را نتیجه پرتو افشانی خون شهدای رسانه درجنگ دانست و امنیت امروز را مرهون همان رشادتها بیان کرد.

فرماندار سیاهکل ادامه داد: آگاه کردن جامعه از خدمات و تعامل با مردم در جهت بهبود شرایط و تسهیل دشواری ها و تبیین مسائل برای جامعه بسیار مهم است و این همه از همگرایی در رفتار شما و ما صورت میگیرد. و وقتی می بینیم مردم برای رسانه ها وقت میگذارند و آنها را دنبال میکنند یعنی اینکه برای جامعه رسانه ای اهمیت قائل هستند.

اسلامی تصریح کرد:رسالت واژه پردازی شما بر کسی پوشیده نیست ،درست قضاوت کنید و مشکلات را بدون تعجیل بسنجید و استفاده درست از وقایع داشته باشید که رفتار رسانه ای شما بسیار تاثیرگزار در افکار عمومی است.

فرماندار سیاهکل در خصوص توسعه شهرستان تحت مدیریت خویش گفت:سیاهکل با توجه به وسعت از نظر توسعه نسبت به برخی شهرستان ها در سنوات قبل از توسعه بازمانده است ولی تمام تلاش مدیران شهرستان در چند سال گذشته با حمایت و صبر مردمی بر این بوده است که پروژه های زیربنایی و تاثیرگزاری برای جبران عقب ماندگی برنامه ریزی شود که در برخی موارد هم این کم برخورداری در قبل ،کمکی شد به جذب اعتبارات ملی بیشتر.

مهندس اسلامی در خصوص ورود سرمایه گذار به شهرستان گفت:آشتی با سرمایه گذاران نه شعار که سر لوحه عمل ما قرار گرفته و در اولویت انجام امور و یکی از دلایل موفقیت چند ساله در شهرستان ناشی از همدلی و وفاق برای اعتماد سازی ورود سرمایه گذاران و پیگیری امور معطل مانده در حوزه زیربنای کارهای عمرانی و اجرایی بوده است که بسیار موثر بود.

فرماندار سیاهکل با اشاره به تعامل بسیارخوب نماینده شهرستان ادامه داد:با اجرای طرح فیبر نوری سیاهکل به دیلمان و دیلمان به کارخانه سیمان ،سیاهکل به اولین شهرستان هوشمند کشور تبدیل میشود که با اجرای این طرح بالغ بر ۵۵کیلومتر از نقاط کور منطقه زیر پوشش خواهد رفت.

مهندس اسلامی در خصوص بهسازی آسفالت راه های سیاهکل گفت:شاخص بهسازی آسفالت در سیاهکل ۵۶/۶ درصد می باشد که این عدد در استان ۵۳ است و امیدوارم در زمان کوتاهی در آینده فراتر از آن شود.

همچنین ۸۷/۲۰درصد از روستاهای بالای ۲۰خانوار در سیاهکل دارای گاز هستند که این شاخص در استان ۸۵درصد است و در بحث بوم گردی ۲۸۵طرح درخواستی داشته ایم که ۱۹۷مورد تصویب گردید و از این تعداد ۱۳۱مورد احداثی و ۶۶مورد مرمتی است و ۸۵مورد از آنها هم به بانک معرفی شده اند برای دریافت تسهیلات.

فرماندار سیاهکل عامل موفقیت در بحران کم آبی امسال را مدیریت صحیح در شهرستان در برگزاری جلسات منظم دو هفته ای در فرمانداری دانست و گفت:لایروبی انهار سنتی،اصلاح سردهنه ها و تعویض و ترمیم دریچه های سنتی توانست کشاورزان ما را از مشکلات کم آبی امسال رهایی دهد و با کمبود مواجه نسازد.

وی تملک ساختمان سرهنگ عضدی با قدمت ۲۲۰ساله در کنار ۸هزار سال قدمت تاریخ دیلمان برای احداث موزه دیلمان را یکی از کارهای تاثیرگزار در حوزه فرهنگی و جذب گردشگر بیان کرد و افزود:استخر سرپوشیده بانوان با پیشرفت بیش از ۹۸درصد،تکمیل و افتتاح ساختمان بخشداری سیاهکل،افتتاح و تجهیز مرکز امداد و نجات و راهدارخانه و چندین پروژه دیگر عمرانی و فرهنگی شهرستان از عمده کارهای هفته دولت عنوان است که در جلسه آتی دیدار با رسانه ها به تشریح میزان اعتبارات و درصد پیشرفت و مسائل مرتبط با آنها پرداخته خواهند شد.

معاون عمرانی و معاون سیاسی فرمانداری سیاهکل و شهردار سیاهکل،رییس اداره ارشاد اسلامی و مدیر روابط عمومی فرمانداری همراهان فرماندار در نشست و دیدار با رسانه ها بودند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.