×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۱۲ ۱۴ ۲۱ ۳۱ - پوستر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان رونمایی شد - تئاتر خیابانی
به گزارش روابط عمومی جشنواره تئاتر خیابانی شهروند، در مراسم نشست خبری و رونمایی پوستر نهمین جشنواره شهروند لاهیجان، معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار لاهیجان، اعضای ستاد اجرایی جشنواره، مدیران ارشاد استان، جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری، اصحاب رسانه و هنرمندان تئاتر لاهیجان حضور داشتند.
شهردار و دبیر نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در این جلسه گفت:۱۷۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد ۱۴۸ اثر در بخش مسابقه و ۲۹ اثر در بخش کودک بود.
وی اضافه کرد:پس از بررسی داوران بازبین ۱۶ کار در بخش مسابقه و ۶ کار کودک درمجموع از ۱۰ استان کشور پذیرفته شدند.
کاظمی گفت: نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند در ۸ نقطه از سطح شهر لاهیجان با حدود ۹۰ اجرا در ۳ روز با حضور داوران مطرح کشور از ۲۹ تا ۳۱ مردادماه سال جاری برگزار می‌گردد.
سید امیر مصباح معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نیز در این جلسه از ابتکار شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان در برپایی جشنواره تئاتر خیابانی تقدیر کرد و گفت: شهر زیبای لاهیجان دارای پتانسیل‌های فراوانی است و لاهیجان توانایی برگزاری این جشنواره به‌صورت بین‌المللی را دارا می‌باشد.
جواد نجار تمیزکار دبیر شورای سیاست‌گذاری و سخنگوی شورای اسلامی شهر هم از حمایت همه اعضای شورای شهر و تلاش‌های پیگیر شهردار برای برگزاری مطلوب این جشنواره تقدیر کرد و گفت: امسال دبیر اجرایی این جشنواره بر عهده محمدعلی صادق حسنی از مفاخر تئاتر استان می‌باشد که تاکنون بیشترین تلاش را برای برگزاری مطلوب این جشنواره کشیده است.
وی افزود: امسال از چند کشور خارجی برای این جشنواره دعوت‌شده که پیگیر حضور آنان هستیم.
وی اضافه کرد: همکاران شهرداری و شورا با همه امکانات امسال پای‌کار هستند و از هنرمندان عزیز هم به خاطر همکاری با این جشنواره تشکر می‌کنیم.
تمیزکار گفت: امسال سعی کردیم نشاط اجتماعی را در انتخاب آثار مدنظر قرار دهیم.
وی بابیان اینکه اصحاب رسانه می‌توانند کمک شایانی در پیشبرد اهداف جشنواره داشته باشند از همکاری اعضای شورای تأمین و نیروی انتظامی قدردانی کرد.
محمدعلی صادق حسنی دبیر اجرایی نهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان هم گزارشی از روند برگزاری جشنواره و دبیرخانه ارائه کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.