×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۱۲ ۱۳ ۲۸ ۱۹ - جلسه هماهنگی نهمین نشست شبکه ملی سازمان‌های غیردولتی محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور در رشت برگزار شد - رشت

در راستای پیگیری برنامه‌های نهمین نشست شبکه سازمان‌های غیردولتی محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور که به میزبانی استان گیلان برگزار می‌شود جلسه مشترکی فی‌مابین مدیرکل حفاظت محیط‌زیست و کارشناسان مربوطه، نمایندگان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، معاون مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و اعضای کمیته اجرایی شبکه گیلان در روز یکشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه دکتر محمد پور مدیرکل حفاظت محیط‌زیست گیلان ضمن خیرمقدم به حاضرین با ابراز رضایت از روند پیگیری و برنامه‌ریزی نهمین نشست ملی گفت: مقدمات برگزاری نشست به نحو مطلوبی پیگیری گردیده و انتظار است نشست باکیفیت مناسبی برگزار شود.

در ادامه رامین شیرعلی پور دبیر شورای هماهنگی شبکه گیلان با معرفی اعضای کمیته اجرایی و با ابراز تشکر از حمایت‌های صورت گرفته جهت برگزاری نشست افزود: جلسات هماهنگی متعدد و منظمی توسط کمیته اجرایی و کارگروه‌های آن برگزار شده و خروجی آن دستیابی به یک برنامه منسجم برای این نشست کشوری خواهد بود.

ابراهیم زمانی دبیر اجرایی نشست نیز با تشریح جزئیات برنامه‌ها گفت: در این جلسه از نظرات حاضرین برای تکمیل و یا اصلاح برنامه‌ها استفاده خواهیم نمود تا ریز برنامه‌ها نهایی و به اطلاع عموم برسد.

در پایان نیز هر یک از اعضا در خصوص برنامه‌های پیش‌بینی‌شده پیشنهادات خود را اعلام و درنهایت فهرست برنامه‌های اجرایی نهایی شد.

شایان‌ذکر است نهمین نشست شبکه ملی سازمان‌های غیردولتی محیط‌زیست و منابع طبیعی کشور در تاریخ ۲۴ و ۲۵ مرداد در رشت و سالن همایش اداره کل حفاظت محیط‌زیست گیلان برگزار خواهد شد.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.