×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

111999 - اعضای هیات مدیره مجمع خیرین گیلان انتخاب شدند - خیرین گیلان

به گزارش ایسنا، مهندس حبیب الله بوربور، رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور در مراسم مجمع خیرین گیلان درخصوص شکل‌گیری مجمع خیرین گفت: ما انقلاب مدرسه‌سازی را با توصیه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی شروع کردیم که گفتند بروید و کار را به مردم بسپارید. وقتی مشکلات امروز را دیدیم و در شورای اجتماعی مشکلات مطرح شد، باز هم ایشان همان توصیه را به عنوان راهکار ارائه دادند و ما هم به فکر تشکیل مجمع خیرین کشور افتادیم تا در این مجمع مشکلات خیرین را حل کنیم و در نهایت موجب رفع محرومیت شود.

وی به اهداف مجمع خیرین اشاره کرد و افزود: مهمترین هدف ما در مجمع خیرین کشور این است که نگاه منطقه‌ای، محلی و محدود در انجام کارهای خیر را به توزیع منطقی و منصفانه کمک‌های خیرین در سراسر کشور تبدیل کنیم.

رییس هیات مدیره مجمع خیرین کشور ادامه داد: همچنین می‌خواهیم با استفاده از پشتوانه حقوقی مجمع، مشکلات اداری و حقوقی خیرین را برطرف کنیم.

به گزارش ایسنا،در این انتخابات که با حضور خیرین و موسسات خیریه مردم نهاد برگزار شد، هیات امنا و هیات مدیره مجمع خیرین استان معرفی شدند.

کیهان هاشم نیا، هاجر تحریری نیک صفت، حمید کامران زاده، فرهاد شوقی، علی اوسط اکبری مقدم، علیرضا یزدانی و محمدرضا زحمت کش به ترتیب آرا به عنوان اعضای هیات مدیره مجمع خیرین استان انتخاب و معرفی شدند.

حمید توفیقی و اسدالله رضازاده به عنوان اعضای علی البدل هیات مدیره، بهمن یعقوبی به عنوان بازرس اصلی و احسن الله رادمهر به عنوان بازرس علی البدل مجمع خیرین استان انتخاب شدند.

بر اساس تفاهمنامه انجام شده با سازمان هلال احمر، کار پشتیبانی از فعالیت‌‌های مجمع خیرین کشور در مجامع استانی توسط هلال احمر انجام می‌‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.