×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

جعفرزاده - سوال‌کنندگان از رییس‌جمهور به‌دنبال ضربه‌زدن به دولت هستند -

به گزارش ایسنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره طرح سوال از رییس‌جمهور اظهار کرد: کسانی که سوال از رییس جمهور را در مجلس دنبال می‌کردند به دنبال اهداف سیاسی هستند و اتفاقا رهنمود اخیر رهبری آنها را پنچر کرده است.

وی افزود: ما معتقدیم آقای روحانی خودش باید در بازه‌های زمانی مختلف در مجلس شورای اسلامی حضور یابد و به نمایندگان گزارش کار بدهد، با آنها مشورت کند، از آنها کمک بخواهد و تعاملش را افزایش دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما خوشحال بودیم کسی که ادبیات مجلس شورای اسلامی را بلد است رییس جمهور شده ولی الان در واقع ارتباط رییس جمهور با مجلس شورای اسلامی قطع است. ایشان باید خودش وقت بگذارد. اگر رسانه‌ها نبودند می‌شد گفت انگار مجلس و دولت در دو کشور مختلف زندگی می‌کنند ما معتقدیم کانال‌های ارتباطی قطع است در حالی که رییس جمهوری باید از توان و ظرفیت مجلس برای توجیه مردم و نمایندگان استفاده کند و اگر اینطور نباشد خسارت می‌بیند.

جعفرزاده اضافه کرد: اگر آقای روحانی در روز طرح سوال ثابت کند که تسلطی بر حوزه‌ها دارد و راهکارها را تشریح کند مثلا بگوید برای تثبیت نرخ ارز چه فرآیندی طی شده است مجلس حتما قانع می‌شود. البته عده‌ای هستند که همیشه با همه چیز مخالف هستند و متاسفانه فضا به گونه‌ای شده که همه می‌خواهند نقش اپوزیسیون را ایفا کنند.

نایب رییس فراکسیون مستقلین مجلس با بیان این‌که «موضوع سوال از رییس جمهوری هنوز در این فراکسیون به بحث گذاشته نشده است»، تصریح کرد: سوال‌کنندگان نیت‌شان ضربه زدن به دولت بوده و علت عدم حمایت ما از سوال هم همین بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.