×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۱۸ ۰۷ ۳۷ ۱۰ 2 - دو تراژدی یک واقعیت؛ از گربه کشی تا سپیدرود کشی - آوای رشت

آوای رشت نوشت: روایتی است که در دهه ۵۰ از خدا بی خبری به دو گربه در بند شلیک کرد و آنها را کشت و این فعل مذموم را بارها در محافل مختلف به شکل خاطره تعریف کرد و آنرا در لیست افتخارات خود جای داد!
واقعیت امروز سپیدرود هم مشابه همین خاطره است؛ سپیدرود رشت که با خون دل هواداران دو آتیشه اش با کمترین بضاعت به لیگ برتر صعود کرد امروز اسیر افرادی است که به سویش نشانه رفته اند و قطعا تاریخ این خیانت ها را فراموش نمی کند.
سپیدرود در فصل جاری با حواشی زیادی روبرو شده است. حواشی که شعله آن در فصل گذشته روشن و کم کم تبدیل به یک بحران شد. قسمت جالب ماجرا این است که در تمامی این مقاطع پر حاشیه ردپای رئیس هیات شطرنج گیلان یعنی کیومرث بیات دیده می شود. کسی که قرار بود باشگاه سپیدرود را تبدیل به یک هولدینگ بین المللی نماید ولی امروز از آن هولدینگ فقط دیگ آن به چشم می خورد.
داستان بیات و سپیدرود بسیار عجیب است. بیات در برهه های مختلف زمانی از افرادی حمایت کرده است و بعد از مدتی و بنا به دلایلی نامشخص تبدیل به منتقد درجه یک آنها شد!
تاریخ حمایت های بیات از تن زاده و نوین و سپس چرخش های عجیبش را فراموش نمی کند.
شخصی که ناگهان خود را با سپیدرود در سطح اول فوتبال مشاهده کرد و قصد دل کندن از آن را ندارد.
متاسفانه اینروزها تیمی که برای یک شهر عشق بی پایان و برای جوانانش نفس است برای برخی از افراد تبدیل به محلی برای سودجویی شده است.
در واقع کیومرث بیات همواره گزینه هایی برای تعرفه به سپیدرود داشته است از تعرفه مربی برزیلی به نظرمحمدی تا دو بازیکن سیه چرده ای که خداداد به آنها اشاره کرد.
واقعا پشت پرده چگونگی حضور بیات در سپیدرود هنوز مشخص نیست آیا هیات فوتبال واقعا گزینه ای به غیر از بیات برای مدیریت سپیدرود پیدا نمی کند!؟ واقعا چه شاخصه هایی در این فرد وجود دارد که هواداران از آن بی خبرند!؟ آیا در استان گیلان به غیر از فردی که همواره به حواشی دامن می زند و پای ثابت سقوط سپیدرود است وجود ندارد؟
بله بیات کسی است که در بازی با پدیده به کرات از سوی هواداران هو شد. اعتراض هواداران به بیات مدیرعامل کنونی سپیدرود نشان دهنده اوج نفرت سپیدرودی ها از این فرد است.
مقصر اصلی ادامه حضور چنین افرادی در تیم سپیدرود قطعا هیات فوتبال گیلان و مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان هستند که نه تنها علاقه ای به حل مشکلات ندارند بلکه با سو مدیریت به مشکلات این تیم ریشه دار دامن می زنند.
داشتن یک تیم لیگ برتری با دو مالک از اتفاقات بی نظیر دوره مریم بخشی است. باید اذعان داشت با عملکردی که مریم بخشی از خود به عنوان اولین مدیرکل بانوی ورزش و جوانان در گیلان برجای گذاشت به یقین باید وی را آخرین مدیرکل بانوی ورزش و جوانان در سطح کشور نیز قلمداد کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.