چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41347 تعداد نوشته های امروز : 16 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • انسان‌ها از لحاظ اعتقاد و اندیشه در مسیر پر خطری قرار دارند
    30 مرداد 1397 - 22:49
    شناسه : 135794
    0

    مراسم یادبود عبدالحسین سالاری پدر مصطفی سالاری استاندار گیلان و پدر شهید علی سالاری امروز با سخنرانی آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان در مصلای رشت برگزار شد.

    پ
    پ

    مراسم یادبود پدر فقید استاندار گیلان در رشت 16 - انسان‌ها از لحاظ اعتقاد و اندیشه در مسیر پر خطری قرار دارند - استاندار گیلان

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در این مراسم گفت: انسان ها از لحاظ اعتقاد و اندیشه در مسیر پر خطری قرار دارند و باید به گونه ای عمل کنند که از آزمایش سخت در این مسیر سربلند و پیروز بیرون آیند.

    آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به اهمیت اعتقاد و باور پذیری دین محور در مسیر دنیای فانی، افزود: مومنان مرگ را بعنوان یکی از مقدرات الهی به راحتی می پذیرند و در زندگی دنیوی در هر کاری به آن فکر می کنند.

    وی هدف های دنیوی را موانع بزرگی برابر ولایت پذیری انسان دانست و اضافه کرد: دستاورد ولایت پذیری انسان، پذیرش تقدیر و مقدرات الهی خواهد بود.

    نماینده ولی فقیه در گیلان دستاورد دیگر ولایت پذیری را زیبایی شناسی انسان مومن عنوان کرد و گفت: در فلسفه اسلامی فرد مومن تمام اتفاقات و حوادثی که از سوی خداوند متعال مقدر شده را زیبا می بیند که نمونه بارز آن واقعه کربلا و زیبایی شناسی زینب کبری سلام الله علیها بود.

    در این مراسم که با حضور مسوولان و مدیران کشوری و لشکری، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و قشرهای مختلف مردم برگزار شد ، حاضران به نوحه خوانی و سینه زنی پرداختند.

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.