شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41377 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • علی کریمی متقاضی جدید خرید سپیدرود؟!
    31 مرداد 1397 - 20:16
    شناسه : 135864
    0

    خبرهای رسیده از گوشه و کنار حاکی از این است که میرشهاب مومنی نایب رییس هیات فوتبال که وضعیت امروز سپیدرود رشت متاثر از تصمیمات اوست، در نظر دارد که مالک جدیدی را به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کند و آن کسی نیست جز علی کریمی سرمربی سابق سپیدرود!(وی سپیدرود را سال گذشته […]

    پ
    پ

    کریمی 1 - علی کریمی متقاضی جدید خرید سپیدرود؟! -

    خبرهای رسیده از گوشه و کنار حاکی از این است که میرشهاب مومنی نایب رییس هیات فوتبال که وضعیت امروز سپیدرود رشت متاثر از تصمیمات اوست، در نظر دارد که مالک جدیدی را به اداره کل ورزش و جوانان معرفی کند و آن کسی نیست جز علی کریمی سرمربی سابق سپیدرود!(وی سپیدرود را سال گذشته به بیات واگذار کرد و دو ماه بعد پس گرفت، سپس به تن زاده انتقال داد و چهار ماه بعد پس گرفت، تابستان به نوین واگذارش کرد و امروز دوباره در تکاپوی واگذاری به فرد دیگری است!)

    در همین راستا سهیل حق شناس در مورد خبرهای جدیدی که اطراف تیم سپیدرود منتشر شده است، افزود: مگر می شود من در جریان این موضوعات نباشم؟ من دقیقا درجریان ریز مسائل و اتفاقات هستم و موضوع نزدیک شدن علی کریمی به مسند مالکیت و نیمکت سپیدرود را تأیید می کنم. کریمی دلش با سپیدرود است و به خاطر زحماتی که برای این تیم کشیده دوست دارد مالکیت تیم را بپذیرد اما خودش اعتقاد دارد که موانعی هست که باید رفع شود.

    حق شناس ادامه داد: در جریان باشید که علی کریمی دوست دارد پروانه باشگاه را بلااشکال در اختیارش قرار دهند و این پروانه ضمانت اجرایی داشته باشد و مثلا اینطور نباشد که مالک باشگاه شود و بعدا با تأخیر یک رای از دادگاه بیاید.

    از طرفی صحبت روی قراردادهای قبلی هم هست که البته دراین مورد همه بازیکنان و کادر فنی با علی آقا راه می آیند و اگر ایشان مالک باشگاه شود همه برای سبک شدن کار علی کریمی بخشی از قرارداد خود را تخفیف خواهند داد.

    سهیل حق شناس ادامه داد: من جمعه صبح به اهواز پرواز می کنم، تیم فصل را بد شروع کرده و نتیجه نگرفته و امیدوارم جمعه نتیجه بگیرد چون بازی اهواز برای تحقق اتفاقات جدید بسیار مهم است.

    حق شناس گفت: درست است که درخبرها گفته شده که ممکن است فردا علی کریمی مالک و مربی سپیدرود شود اما من به عنوان یکی از افراد درون گود به شما می گویم که این اتفاق درصورت رفع موانع موجود پس از بازی با استقلال خوزستان رخ خواهد داد.

    سهیل حق شناس در پایان گفت: کار اصلا ساده نیست چون تیم بسته شده و این تیم را می خواهند تحویل علی کریمی بدهند اما مربیان فعلی درکنار علی آقا شبانه روز تلاش خواهند کرد تا با حضور اسپانسر جدید آب رفته را دراوج ناامیدی به جوی برگردانند و تاکید کرد که اسپانسر جدید درصورت حضور کریمی در رشت وارد عرصه خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.