×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

یونس رنجکش - افتتاح و اجرای ۸۴ طرح عمرانی در هفته دولت امسال در آستارا / راه اندازی کاروان توسعه و امید با حضور چهره های علمی و فرهنگی - آستارا

یونس رنجکش در نشست خبری هفته دولت با رسانه ها افزود: هزینه اجرای این تعداد پروژه عمرانی و خدماتی ۴۰۰ میلیارد ریال است.

وی گفت: مسکن مددجویان، طرح های راه و شهرسازی، برق، آب و فاضلاب و شهرداری ها، مرحله نخست پارک جنگلی بی بی یانلو و چند طرح گردشگری در منطقه حیران را از طرح های قابل بهره برداری عنوان کرد.

وی افزود: کلنگ اجزای طرح بهسازی محوطه اداره کل گمرک آستارا به مساحت حدود ۲۷ هکتار و با اختصاص ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح ها می باشد که با حضور مسئولان ارشد استان به زمین زده خواهد شد.

وی ادامه داد: در یکی از روزهای هفته دولت نیز با حضور چهره های علمی و فرهنگی آستارا در قالب کاروان توسعه و امید، از طرح های مهم این شهرستان بازدید و آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات گیلان با رویکرد ساحل هشتم شهریورماه جاری در طرح ساحلی سفیر امید برگزار خواهد شد.

رنجکش با بیان این که عملکرد دولت در حوزه های مختلف قابل قبول و رضایت بخش است افزود: هفته دولت، فرصت تبیین اقدامات عمرانی دستگاه های اجرایی و اعتماد سازی بین مردم و مسئولان نظام است.

وی افزود: دولت تدبیر و امید ۶۴۷ طرح عمرانی و تولیدی را در این شهرستان اجرا کرده و راه آهن بین المللی، از مهم ترین آنهاست.

فرماندار آستارا ادامه داد: دولت به راه های روستایی و مسائل بهداشتی در روستاهای مرزی توجه خاص دارد و باعث افزایش امید و نشاط در جامعه روستایی شده است.

وی همچنین اظهار داشت: ۱۱ طرح عمرانی نیز همزمان با هفته دولت در روستاهای فاقد دهیاری نیز از محل اعتبارات ارزش افزوده عملیاتی می شود.

وی خواستار انعکاس عملکرد دستگاه های اجرایی در هفته دولت و ارتباط مسئولان شهرستان با مردم و پاسخگویی به مطالبات آنان شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.