چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41343 تعداد نوشته های امروز : 12 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • عدم رعایت قوانین حق پخش تلویزیونی کار دست صدا و سیما داد / خبرنگار سرشناس صدا و سیما در اندونزی دستگیر شد!
    03 شهریور 1397 - 0:33
    شناسه : 136112
    0

    بالاخره عدم رعایت قوانین حق پخش تلویزیونی کار دست صدا و سیما داد تا در اندونزی خبرنگاران دچار تراژدی عجیبی شوند.

    پ
    پ

    جاکارتا اندونزی - عدم رعایت قوانین حق پخش تلویزیونی کار دست صدا و سیما داد / خبرنگار سرشناس صدا و سیما در اندونزی دستگیر شد! - اندونزی

    ورزش ۱۱ نوشت: در اقدامی عجیب و غیر قابل باور بالاخره فاش شد که صدا و سیما در خرید حق پخش تلویزیونی بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی کوتاهی صورت داده است تا پوشش این رقابت ها به دور از چشم مسئولین برگزار کننده آن و به شکل غیر مجاز در شبکه های ورزشی داخلی برای بینندگان به پخش درآید.

    صدا و سیما که نمی توانست در سطح شهر و محل برگزاری این رقابت ها نماینده ای رسمی را داشته باشد، خبرنگاران اعزامی اش را بدون معرفی نامه قبلی و به صورت آزاد راهی اندونزی کرد تا مبادا مسئولین این رقابت ها متوجه پوشش این بازی ها توسط صدا و سیما شوند و هرگاه که خبرنگاران با نیروی های کنترل و امنیتی جاکارتا روبرو شوند، خود را عکاس یا خبرنگار مستقل جلوه دهند! در صورتی که آنها برای شبکه سه و ورزش گزارش گیری می کردند.

    سرانجام ساعاتی پیش یکی از خبرنگاران ویژه و مشهور صدا و سیما در برخورد با این نیرو ها دستش رو شد تا به بازداشتگاه منتقل شود و به وضعیت او در قبال تخلف در قوانین موجود رسیدگی شود!

     

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.