×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

01330152 - رقابت پرسپولیس و استقلال در جذب بازیکن عراقی -

حدود دو هفته قبل رسانه‌های مختلف خبر توافق پرسپولیس تهران با ایمن حسین مهاجم تیم ملی عراق را منتشر کردند و حتی انتشار تصاویری از عقد قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس بسیار خبرساز شد. بالافاصله بعد از فراگیر شدن این خبر مسئولان باشگاه پرسپولیس عقد قرارداد با ایمن حسین را تکذیب کردند و تمامی توافقات با وی را به بعد از برگزاری جلسه با این مهاجم موکول کردند.

از طرف دیگر قبل از بازی دیدار هفته پنجم استقلال برابر فولاد، شایعاتی مبنی بر تمایل آبی پوشان به جذب صفا هادی، دیگر بازیکن تیم ملی عراق نیز منتشر شد. خبری که وینفرد شفر در کنفرانس مطبوعاتی خود آن را تکذیب کرد و اعلام نمود: ما آلمانی‌ها در رابطه با چیزی که وجود ندارد صحبت نمی‌کنیم!

اما دقایقی پیش مدیر برنامه‌ی ایرانی این دو بازیکن عراقی با گذاشتن پستی در صفحه اینستاگرامی خود به شایعات موجود دامن زد و تا حدی آن‌ها را تایید کرد. بهروز دژبد که پیش از تصاویرش در کنار ایمن حسین منتشر شده بود اعلام کرده است که مهاجم تیم ملی عراق با سفر به تهران روز یکشنبه با مدیران باشگاه پرسپولیس جلساتی را برگزار می‌کند و در صورت توافق با آن‌ها قرارداد خود با قرمزپوشان ایرانی را نهایی می‌کند.

از طرفی دیگر این مدیر برنامه خبری خوش برای استقلالی‌ها نیز منتشر کرد و گفت : هادی صفا هم برای دریافت ویزای ایران اقدام کرده است. حال باید منتظر واکنش مسئولان استقلال و پرسپولیس در خصوص این خبر باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.