×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

المپیاد فیلمسازی نوجوانان - راهیابی چهار فیلم کوتاه از فیلمسازان نوجوان انجمن سینمای جوان لاهیجان به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در اصفهان - آینا پاهکیده

به گزارش روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران – دفتر لاهیجان ،ساسان عادلی رئیس دفتر لاهیجان با اعلام این مطلب افزود : چهار فیلم کوتاه : ( دقیقه نود ) ساخته آناهیتا خداداد ، ( آخرین بازمانده ) ساخته کارن جمال امیدی ، (مخاطب خاص ) ساخته مبینا علی نژاد و ( باغبان و آب پاشی ) ساخته محمدرضا مرادی به بخش مسابقه دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان راه یافتند.

به گفته عادلی فیلمسازان نوجوان این دفتر دو فیلم کوتاه ( یک بسته فوری )ساخته مشترک : بهار رحیمی و آینا پاهکیده و ( فوتبال نازنین ) ساخته محمدرضا مرادی را نیز جهت حضور در این المپیاد ارسال نمودند.

قابل ذکر است که ۶۴ فیلم کوتاه مستند، داستانی و پویانمایی در بخش المپیاد فیلمسازی از سی و یک شهر کشور در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان نمایش داده می‌شوند.

شهرهای لاهیجان ، آباده ، رفسنجان و اصفهان هر کدام با چهار اثر بیشترین تعداد فیلم های کوتاه راه یافته به دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان اصفهان را دارند.

دومین المپیاد فیلمسازی نوجوانان با همراهی انجمن سینمای جوانان ایران و بنیاد سینمایی فارابی در سی و یکمین جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این المپیاد در دو بخش «فیلم» و «فیلمنامه» با پذیرش فیلم‌های ۳ دقیقه ای با موضوع آزاد است که گروه سنی ۹ تا ۱۶ سال در این بخش از جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان شرکت می کنند.

سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.