×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 1 خبر

photo ۲۰۱۸ ۰۸ ۲۵ ۱۴ ۰۱ ۱۸ - نماینده مردم لاهیجان عملکرد دستگاه‌های اجرایی را ببینند / هفته دولت در لاهیجان ۲۳۵ پروژه بااعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان افتتاح می‌شود - امیر جانبازی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ مهندس جانبازی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان گفت: مجموعه مدیریتی شهرستان در هفته دولت سیاست‌های دولت و عملکرد دستگاه خود را شفاف با مردم از طبق رسانه‌ها در میان بگذارند.

وی افزود: در هفته دولت در شهرستان ۲۳۵ پروژه کوچک، متوسط و بزرگ بااعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان با بیش از ۲۵۰۰ فرصت شغلی دائم و غیرمستقیم ایجاد شد که ازنظر اعتباری نسبت به سال گذشته ۹۶ درصد و ازنظر تعداد پروژه ۴۴درصد و ازنظر فرصت شغلی ۳۲درصد افزایش داشتیم.

جانبازی اضافه کرد: با توجه به پیگیری دکتر سالاری استاندار محترم مبنی بر ایجاد اشتغال در سطح استان، ۲۱میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان در قالب اشتغال روستایی به شهرستان لاهیجان تخصیص داده شد که تا امروز بیش از ۱۰۰میلیارد تومان متقاضی در حوزه طرح تکاپو، فراگیر و بومگردی داریم که پس از بررسی در کمیته‌های فنی شهرستان و استان ۶۰میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، گردشگری، بهداشتی و … جهت پرداخت به بانک‌های عامل معرفی گردید که به ۳۰۰طرح اعتباری بالغ‌بر ۸میلیارد و ۱۳۳ میلیون پرداخت شد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان خطاب به نماینده مجلس شورای اسلامی شهرستان گفت: بیش از ۱۵۵ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف هزینه شد تا شاهد توسعه و پیشرفت شهرستان باشیم تا شعارها را تبدیل به عمل کنیم و انتظار ما این است که نماینده محترم مردم لاهیجان عملکرد دستگاه‌های اجرایی را که در راستای سیاست‌های دولت تدبیر و امید می‌باشد را ببینند.

وی ادامه داد: مدیریت شهرستانی به جد پیگیر پروژه‌هایی مثل پروژه میدان گیل و مجتمع فرهنگی می‌باشد اما پیشبرد این پروژه‌ها بااعتبار محدود شهرستانی و استانی غیرممکن است و نماینده محترم باید از ظرفیت ملی خود برای جذب منابع استفاده نمایند.

مقام عالی دولت در شهرستان گفت: اگر پروژه‌ای احداث می‌شود صرفاً جهت رفع نیاز مردم عزیز است و دستگاه‌ها برای افتتاح پروژه‌ها باید از مردم دعوت نمایند.

مهندس امیر جانبازی در پایان افزود: میزان اعتبار شهرستان از محل تملک و دارایی‌ها سال ۹۷، ۳۰میلیارد و ۵۳۴میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از منابع استانی، ۳درصد نفت و گاز و جزء ۱۸ می‌باشد که انتظار می‌رود پس از تصویب دستگاه‌ها جهت اخذ موافقت‌نامه و تخصیص پیگیری نمایند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.