×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

علی امانی - استعفای شهردار رودسر پذیرفته شد! / مهدی حسینی سرپرست شهرداری تا انتخاب شهردار - استعفا شهردار رودسر

سخنگوی شورای اسلامی شهر رودسر گفت: جلسه مورخ چهارم شهریورماه ۱۳۹۷ شورای اسلامی شهر رودسر با دستور کار بررسی سومین استعفای مکرر مهندس امانی شهردار محترم رودسر تشکیل و پس از بررسی‌های مجدد به‌واسطه اصرار بی‌سابقه آقای امانی و بر جای گذاردن رکورد تسلیم سه استعفا در طول یک ماه و اعتراف به عدم امکان نهایی نمودن پروژه‌هایی که خود قطع همکاری‌شان را در یک بازه زمانی مشخص منوط به اتمام آن‌ها کرده بودند، با این استعفا ضمن انتقاد مجدد نسبت به تصمیمات نادرست شورای شهر نوشهر و همراهی شهردار محترم با این تصمیم نامتعارف موافقت شد.

سعید فرج پور گفت: شورای شهر رودسر همان‌طور که در نامه خود به شورای شهر نوشهر آورده بود حق پیگیری حقوقی آثار این تصمیم شورای شهر نوشهر را برای خود محفوظ دانسته و حقوق زایل شده شهر رودسر را از مجاری قانونی پیگیر خواهد بود.

وی افزود: پس از پذیرش استعفای شهردار سابق شهر رودسر، شورا در خصوص تعیین سرپرست شهرداری وارد شور شد.

فرج پور گفت: پس از بحث‌های متعدد از میان پنج گزینه مطرح‌شده در صحن علنی با رویکرد جوان‌گرایی، کادر سازی و افزایش تجارب نیروهای جوان شهرداری جناب آقای مهندس سید مهدی حسینی را با اکثریت آرا به‌عنوان سرپرست شهرداری برگزید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رودسر عنوان کرد: امید است کارکنان شریف شهرداری با همراهی با ایشان فصل جدیدی از مدیریت شهری را در شهر رودسر رقم‌زده و در این روزهای سخت اقتصاد کشور با هم‌افزایی به بهینه شدن فرایندها کمک کنند.

وی گفت: همچنین بر اساس گفتگوهای انجام‌شده شورای شهر رودسر از مجموعه علاقه‌مندان و واجدان شرایط احراز سمت شهرداری، موضوع آیین‌نامه مشروح وزارت محترم کشور، درخواست می‌نماید برنامه‌ها، اسناد مثبته و رزومه خود را به دبیرخانه این شورا واقع در رودسر خیابان شهید علیزاده (گلسار) تحویل تا پس از بررسی‌های اولیه جهت انجام مصاحبه و تعیین روز مربوط به این فرایند به شورای شهر رودسر جهت ارائه برنامه‌ها و مصاحبه دعوت شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.