جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • افزایش دما و رطوبت هوا / شالیکاران طی ۷۲ ساعت آینده محصول خود را برداشت کنند
    04 شهریور 1397 - 8:01
    شناسه : 136256
    0

    سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به وجود جوی پایدار طی ۷۲ ساعت آینده در این استان از شالیکاران خواست در این فرصت برنج های خود را برداشت کنند.

    پ
    پ

    برنج - افزایش دما و رطوبت هوا / شالیکاران طی ۷۲ ساعت آینده محصول خود را برداشت کنند -

    مازیار غلامی با اشاره به وجود جوی پایدار در اکثر مناطق استان گیلان براساس نقشه های هواشناسی، اظهار کرد: براین اساس طی ۷۲ ساعت آینده شاهد هوای گرم و مرطوب در استان خواهیم بود.

    وی با بیان اینکه در این مدت گاهی با گذر جریانات کم و بیش ناپایدار از استان وقوع رگبارهای پراکنده باران دور از انتظار نیست، افزود: رگبارهای پراکنده غالبا در ساعات غروب و پایانی شب و اوایل صبح رخ خواهد داد.

    سرپرست پیش بینی اداره کل هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در ۷۲ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد است، خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا برای امروز و فردا بین ۱۰ سانتی متر تا نیم متر پیش بینی شده که برای شنا از شرایط مناسب برخوردار است.

    وی تصریح کرد: برای روز دوشنبه ارتفاع موج دریای خزر افزایش یافته و شنا با احتیاط امکان پذیر خواهد بود.

    غلامی همچنین با بیان اینکه با توجه به اینکه براساس نقشه های هواشناسی در ساعات پایانی روز شاهد بارش رگبار باران خواهیم بود از شالیکاران خواست در کوتاه ترین زمان طی ۷۲ ساعت آینده محصولات خود را برداشت کنند.

    وی با اشاره به اینکه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه امکان ابرناکی بیشتر و بارش باران در استان گیلان وجود دارد، ادامه داد: در صورت ماندگاری نقشه های هواشناسی برای روزهای پنج شنبه و جمعه شاهد جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما در منطقه خواهیم داشت.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.