×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

112287 - گیلان قهرمان مسابقات الیت کیک بوکسینگ کشور شد - اردشیر داوطلب

اردشیر داوطلب در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه این دوره از رقابت‌ها به مناسبت گرامیداشت شهدای شهرستان کاشان برگزار شد، اظهار کرد: رزمی کاران حاضر در این مسابقات از ۱۵ استان کشور در قالب ۱۸ تیم و در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برای کسب بهترین عناوین با هم به رقابت پرداختند.

رئیس سبک الیت کیک بوکسینگ کشور افزود: این رویداد مهم که با حضور روسای هیات ورزش‌های رزمی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد با قهرمانی تیم منتخب گیلان با کسب ۱۵ مدال طلا، ۹ مدال نقره و ۶ مدال برنز خاتمه یافت.

رئیس و بنیانگذار سبک الیت کشور خاطرنشان کرد: از ۴۵ رزمی کار از تیم اعزامی منتخب گیلان در این رقابت‌ها ۳۰ فایتر به کسب مقام نایل شدند.

داوطلب تصریح کرد: استان‌های کرمان و اصفهان به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند و کاپ اخلاق این دوره از رقابت‌ها نیز به استان مازندران رسید.

وی یادآور شد: نفرات برتر این رقابت‌ها به مسابقات بین‌المللی با مجوز شورای برون مرزی وزرات ورزش که در اواخر آبان ماه ۹۷ در استان گیلان و شهرستان لاهیجان برگزار می‌شود، دعوت می‌شوند.

گفتنی است؛ بیستمین دوره مسابقات قهرمانی الیت کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران روزهای از۳۱ مرداد لغایت ۲شهریور ماه امسال در سالن پویش دانشگاه دولتی شهرستان کاشان استان اصفهان با حضور ۲۲۰ فایتر برگزار شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.