جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دولت مباحث را فدای موضوعات مقطعی نکرده/در شرایطی سخت و بدون هیچ منتی مشغول خدمت هستیم/ خدمت به این ملت افتخار بزرگی است
    07 شهریور 1395 - 20:07
    شناسه : 13627
    0

    اختصاصی/فرماندار لاهیجان گفت: دولت موضوعات و مباحث را فدای موضوعات مقطعی نکرده و در برنامه‌ها و طرح‌ها  به خصوص در اجرای طرح سلامت بسیار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهداء گفت: بحث سلامت یکی از بحث‌های بسیار مهم و محوری […]

    پ
    پ

    افتتاح و بهره‌برداری از 10 پروژه در شهرستان لاهیجان (8)

    اختصاصی/فرماندار لاهیجان گفت: دولت موضوعات و مباحث را فدای موضوعات مقطعی نکرده و در برنامه‌ها و طرح‌ها  به خصوص در اجرای طرح سلامت بسیار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

    به گزارش «بامردم»، سید محمد احمدی در مراسم افتتاحیه کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهداء گفت: بحث سلامت یکی از بحث‌های بسیار مهم و محوری همه دولت‌ها است و در واقع همه چیز در گرو مبحث سلامت می‌باشد اگر نشاط می‌حواهیم اگر فکر و خلاقیت می‌خواهیم همه و همه در بدن سالم میسر شدنی است و الحق و الانصاف دولت تدبیر و امید در اجرای طرح سلامت بسیار موفق عمل کرده است.

    وی با بیان اینکه به لطف خدا با اجرای برجام تحریم ها برداشته شد اظهار کرد: ما در دولت نهم و دهم که از خدماتشان نیز تقدیر و تشکر می‌کنیم، به طور میانگین هر بشکه نفت بین 80 الی 130 دلار فروش می‌رفت و با وجود اینکه در طول این سه سال فعالیت دولت تدبیر و امید میانگین قیمت نفت به حدود 40 دلار کاهش یافته، دولت با تمام این تفاسیر موضوعات و مباحث را فدای موضوعات مقطعی نکرده و در برنامه‌ها و طرح‌ها  به خصوص در اجرای طرح سلامت بسیار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

    احمدی در ادامه افزود: یکی از اهداف دولت بر طبق بیانات مقام معظم رهبری این است که بیمار فقط باید دغدغه درمان بیماری خود را داشته باشد نه هزینه درمان بیماری، تمام دوستان در بخش سلامت باید تمام تلاش شان همین باشد که به لطف خدا  اینگونه نیز است.

    فرماندار لاهیجان با بیان اینکه امروزه با شرایطی سخت و بدون هیچ منتی مشغول خدمت هستیم گفت: خداوند را شاکریم که در سرزمینی زندگی می کنیم که لطف هایش را به چشم می بینیم و یکی از این الطاف وجود مبارک ولی فقیه است و نظام ولایت فقیه برای ما یک فرصت بسیار استثنایی است.

    وی با اشاره به اتفاقات و ناامنی‌های موجود در کشور‌های همسایه و منطقه مانند عراق، سوریه و یمن و… ادامه داد: این امنیتی که در کشور ما حاکم است در سایه بهای خون شهداء می باشد و تکریم و بزرگداشت یاد و خاطره شهدا از ارزشهای این انقلاب و نظام و وظیفه ما است و حفظ این ارزشهای اسلامی پایه های نظام می باشد.

    فرماندار لاهیجان تصریح کرد: ملتی که در مراحل مختلف انقلاب خالق حماسه‌های مختلف و بزرگی بوده قظعا کلام و راه امام حسین(ع) یعنی آزادگی را سرلوحه کار خود قرار داده و خدمت به این ملت افتخار بزرگی برای ما می‌باشد و باید در تمام موضوعات که نواقص و کمبود وجود دارد تلاش و پیگیری بیشتری انجام شود.

    وی افزود: همانطور که در مسئله گاز کار بسیار عظیم و ارزشمندی صورت گرفت و دولت تدبیر و امید توانست تمامی روستا‌های شهرستان لاهیجان را از نعمت گاز برخوردار کند، در بخش‌های دیگر مثل  آب، راه، برق و… هم باید این پیگیری ها صورت گیرد تا در مناسبت های پیش رو بتوانیم نوید خبر های مسرت بخشی را به مردم خوب، فهیم و بزرگ لاهیجان بدهیم همانا این مردم استحقاق بیشر از این عملکردها را دارند.

    در ششمین روز از هفته دولت کلینیک تخصصی بیمارستان سیدالشهداء و نه پروژه در بخش رودبنه شامل آسفالت راه روستایی، زمین ورزشی، افتتاح گاوداری شیری، برق رسانی، بوستان روستایی، کف پوش سالن ورزشی و آبرسانی به دست سید محمد احمدی فرماندار شهرستان لاهیجان افتتاح و به بهره برداری رسید. (+برای مشاهده گزارش تصویری کلیک کنید)

     افتتاح و بهره‌برداری از 10 پروژه در شهرستان لاهیجان (9) افتتاح و بهره‌برداری از 10 پروژه در شهرستان لاهیجان (14) افتتاح و بهره‌برداری از 10 پروژه در شهرستان لاهیجان (24) افتتاح و بهره‌برداری از 10 پروژه در شهرستان لاهیجان (28)

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.