سه شنبه, ۲۱ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 9 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41245 تعداد نوشته های امروز : 13 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ویژگی جدید اینستاگرام؛ همشاگردی سلام!
    04 شهریور 1397 - 11:01
    شناسه : 136277
    0

    شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدید برای دانشجویان دانشگاه است که به دانشجویان دانشگاه اجازه می دهد که یک جامعه مجازی از همکلاسی های خود تشکیل دهند.

    پ
    پ

    اینستاگرام 3 - ویژگی جدید اینستاگرام؛ همشاگردی سلام! - اینستاگرام

    کالاسودا – شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی جدید برای دانشجویان دانشگاه است که به دانشجویان دانشگاه اجازه می دهد که یک جامعه مجازی از همکلاسی های خود تشکیل دهند.

    اینستاگرام در حال تست ویژگی ای است که فیسبوک نیز زمانی روی آن کار کرده بود و آن گردهم آوردن دانشجویان دانشگاهی بود. این یک ویژگی برای اجتماعات دانشجویی است و به آنها کمک می کند که دیگر دانشجویان همرده و هم کلاسی خود را بهتر پیدا کنند. همچنین به آنها در جستجوی دانشجویان جدید و افرادی که در کالج آنها هستند نیز یاری می دهد.

    سازندگان این برنامه در روز گذشته تأیید کردند که این نسخه ابزاری است که به دانشجویان اجازه می‌دهد به یک جامعه بزرگ مجازی متشکل از همسالان و همکلاسی‌های خود بپیوندند و پیام‌ ها و مسائل خود را به طور مستقیم با آن‌ها مطرح کنند. این گزینه جدید، در حال حاضر تنها برای سیستم عامل iOS منتشر شده و به کاربران اجازه می‌دهد جستجوی خود را به همکلاسی و هم دانشگاهی و افراد با رشته‌های تحصیلی همسان محدود کنند.

    افراد دانشجو بزرگترین جمعیت شناسی کاربران در اینستاگرام را تشکیل می دهند و به همین اینستاگرام برای آنها برنامه ویژه ای ترتیب داده است که فعلا درمرحله تست به سر می برد. طبق بررسی های صورت گرفته، این ویژگی جدید که از اسنپ چت کپی شده، در اینستاگرام دو برابر محبوب‌تر خواهد بود. مدیر ارشد اجرایی اینستاگرام گفت: «امروز، بیش از نیمی از کاربران ما بین ۱۸ تا ۲۴ ساله هستند و ما هیجان زده هستیم تا بنای تجربه‌های جدید را با دانش‌آموزان به ارمغان بیاوریم».

    فیسبوک نیز یکی از مکانهایی بود که دانشجویان کالج در ان گردهمایی هایی داشتند. سپس برای دانش آموزان دبیرستان نیز این امکانات را ایجاد کرد تا هر فردی که بالای ۱۳ سال دارد بتواند از ان استفاده کند. فیسبوک برای فروم های مشخصی برای مدارس مختلف و حتی مناطق مختلف داشت تا افراد در هنگام انتقال به کالجی خاص بدانند که قرار است با چه کسانی همکلاس شوند.

    چند سال پیش بود که فیسبوک تصمیم گرفت که از جوامع خلاص شود و جای ان را  به موقعیت مکانی یا لوکیشن دهد. اکنون به نظر می رسد که اینستاگرام در حال تکرار این ویژگی برای کاربران جدید است، چرا که اکنون آنها بیشتر مایل به استفاده از اینستاگرام به جای فیسبوک هستند. بر اساس آخرین گزارش‌ها، محبوبیت مداوم اینستاگرام باعث کاهش رشد فیس‌بوک شده است. این کاهش به گونه‌ای است که روزانه کاربران زیادی در ایالات متحده آمریکا از فیس‌بوک خارج می‌ شوند و به خانواده بزرگ اینستاگرام می ‌پیوندند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.