جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • تشکیل صندوق حمایت از خبرنگاران در گیلان
    05 شهریور 1397 - 17:27
    شناسه : 136446
    0

    محسن جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز گیلان گفت: برای حمایت هرچه بیشتر از اصحاب رسانه، صندوق حمایت از خبرنگاران عضو بسیج رسانه تشکیل می‌شود. وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای راه اندازی این صندوق انجام شده است […]

    پ
    پ

    جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان - تشکیل صندوق حمایت از خبرنگاران در گیلان -

    محسن جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان در بازدید از باشگاه خبرنگاران جوان با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان مرکز گیلان گفت: برای حمایت هرچه بیشتر از اصحاب رسانه، صندوق حمایت از خبرنگاران عضو بسیج رسانه تشکیل می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه اقدامات لازم برای راه اندازی این صندوق انجام شده است افزود: در آینده‌ای نزدیک صندوق حمایت از خبرنگاران تشکیل می‌شود و خبرنگاران عضو بسیج رسانه می‌توانند از تسهیلات این صندوق بهره‌مند شوند.

    رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان همچنین از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی و معرفی کالا‌های ایرانی در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی در استان خبر داد و گفت: در تلاشیم تا با محرومیت زدایی و اردو‌های سازندگی ضمن رضایتمندی مردم همچنین به توسعه هرچه بیشتر جامعه نیز کمک کنیم.

    محسن جعفری به جنگ اقتصادی و تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده کشور اشاره کرد و افزود:در راستای حمایت هرچه بیشتر از کالای ایرانی و حمایت از تولیدکنندگان، طرح معرفی کالا‌های ایرانی در دستور کار سازمان بسیج رسانه گیلان است.

    وی همچنین از ساخت مستند تخصصی در حوزه سواد رسانه‌ای خبر داد و گفت: در این مستند سعی شده ضمن معرفی نرم افزار‌ها و بازی‌های رایانه‌ای تولید داخلی، همچنین در بخش‌های دیگری از این مستند مشکلات، انتقادات و پیشنهاد‌های خبرنگاران و فعالان اصحاب رسانه منعکس می‌شود.

    رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به اینکه این مستند در مراحل ساخت افزود: قرار است مستند تخصصی حوزه سواد رسانه‌ای در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای از شبکه استانی باران، صدا و سیمای مرکز گیلان پخش شود.

    محسن جعفری از برگزاری دوره‌های خبرنگاری برای ارتقای هرچه بیشتر سواد رسانه‌ای در استان خبر داد و گفت: کانون بسیج رسانه هم اکنون در ۱۶ شهرستان راه‌اندازی شده است.

    وی با اشاره به اینکه سازمان بسیج رسانه برای سومین سال پیاپی رتبه نخست سازمان بسیج رسانه را در کشور کسب کرده است افزود: برگزاری جشنواره مبارزه با مفاسد اقتصادی، برگزاری جشنواره ابوذر، اعزام خبرنگاران به پیاده‌روی بزرگ اربعین حسینی، برگزاری دوره‌های مقدماتی و حرفه‌ای خبرنگاری، اعزام کاروان رسانه‌ای گیلان به راهیان نور از جمله برنامه‌های برگزار شده در سال گذشته برای اعضای سازمان بسیج رسانه استان است.

    رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تشکیل هیئت اندیشه‌ورزی خواهران بسیج رسانه، برگزاری جشنواره آشپزی و دوره‌های تیراندازی را از دیگر برنامه‌های برگزار شده ویژه خواهران بسیج رسانه اعلام کرد.

    همچنین در این دیدار مرتضی نعمتی مدیر باشگاه خبرنگاران جوان مرکز گیلان نیز با اشاره به اینکه خبرنگاران پل ارتباطی مردم و مسئولان هستند گفت: در این مجموعه خبری سعی کردیم تا با انعکاس اخبار و مشکلات مردم، زمینه هرچه بیشتر رضایتمندی مردم را فراهم کنیم.

    وی با بیان اینکه باشگاه خبرنگاران جوان در بخش های مختلف از جمله، بخش خبری صدا و سیما، سایت و فضاهای مجازی فعالیت دارد افزود: خبرنگاران این مجموعه با همه توان خود در تلاش اند تا ضمن بیان اخبار رسالت خبری خود را در جهت شکوفایی هرچه بیشتر جامعه انجام دهند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.