دوشنبه, ۲۰ فروردین , ۱۴۰۳ Monday, 8 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41235 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2365×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • استانداری گیلان ماجرای توهین به رئیس‌جمهور را پیگیری کرده است
    05 شهریور 1397 - 17:59
    شناسه : 136455
    0

    یک منبع آگاه به ایرنا می‌گوید استانداری گیلان ماجرای تمسخر رئیس‌جمهوری در شهرستان فومن را پیگیری کرده است.

    پ
    پ

    استانداری گیلان - استانداری گیلان ماجرای توهین به رئیس‌جمهور را پیگیری کرده است -

    اخیراً ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد پایگاه بسیج شهرستان فومن، تصاویری از مجموعه طنز «دکتر سلام» را که توسط خبرگزاری دانشجو تهیه می‌شود، در محوطه پارکی در این شهر پخش کرده است. در این ویدیو فردی در جایگاه رئیس‌جمهوری قرار گرفته و به ایراد سخنرانی می‌پردازد. در میانه سخنرانی نیز صدای خنده و موزیکی مضحک پخش می‌شود.

    پیگیری‌های استانداری و توقف برنامه

    در همین رابطه، یک منبع آگاه می‌گوید: فرمانداری فومن پیگیری‌های لازم را انجام داده و جلوی پخش این برنامه گرفته شده است.علاوه براین، استانداری به محض اطلاع، ماجرا را دنبال کرده و اقدامات لازم در این راستا در دست انجام است.

    سابقه حمله شهرداری به دولت

    البته این نخستین باری نیست که فضای شهری به محملی برای حمله به دولت و اقدامات او تبدیل می‌شود. در دوره ریاست شهردار اسبق تهران نیز سازمان زیباسازی شهرداری تهران بیلبوردها و تصاویری را در سطح پایتخت نصب می‌کرد که حاوی مطالب تند و توهین‌آمیزی به تیم دیپلماسی بود.

    توهین به دولت تدبیر، رویه تندروها

    تیر ماه سال گذشته نیز، روز قدس بهانه‌ای شد برای گروهی که با نزدیک شدن به اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در مسیر راهپیمایی به وی توهین کنند و شعار «مرگ بر سازش‌کار» سردادند. ماجرای روز قدس امسال نیز تکرار شد، ولی این بار عده‌ای علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی را مورد حمله قرار دادند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.