×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دولت تدبیر و امید بیش از دولت های قبلی به کمیته امداد کمک کرده است - دولت تدبیر و امید بیش از دولت های قبلی به کمیته امداد کمک کرده است - امیر جانبازی

به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان، امیرجانبازی روز سه شنبه در مراسم واگذاری ۱۳واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد شهرستان لاهیجان به مناسبت هفته دولت افزود: توجه دولت روحانی به کمیته امداد بیشتر از گذشته بوده است که کمک های معیشتی و مستمری پرداخت شده از سوی دولت تدبیر و امید به مددجویان کمیته امداد لاهیجان سه برابر افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: شاهد کمک های بلاعوض قابل توجهی بویژه در ساخت مسکن و تعمیرات مسکن از سوی دولت تدبیر و امید بوده ایم که این توجه دولت به قشر آسیب پذیر و محروم جامعه را نشان می دهد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان اظهارداشت: شهرستان لاهیجان در چندین موضوع در بین شهرستان های استان گیلان از جمله در رسیدگی به افراد تحت پوشش کمیته امداد پیشرو است که این پیشرو بودن به همکاری و هماهنگی همه دستگاه های اداری شهرستان میسر شده است.

وی به روئسای ادارات شهرستان تاکید کرد: مجموع ادارات و نهادهای شهرستان باید در کمک به کمیته امداد و فقر زدایی در شهرستان همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند تا مددجویان بتوانند از خدمات دولت بهره مند شوند.

نماینده عالی دولت در شهرستان لاهیجان تاکیدکرد: بخش اشتغال کمیته امداد شهرستان عملکرد خوبی داشته و در این بخش فعال بوده است و می تواند با همکاری بقیه ادارات از تسهیلات بیشتر اشتغالزایی شهرستان در جهت کمک به افراد تحت پوشش استفاده نماید و این اشتغال در بخش گردشگری و کشاورزی می تواند افزایش یابد.

در مراسمی که روز سه شنبه در فرمانداری لاهیجان به مناسبت هفته دولت برگزارشد ۱۳واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان واگذار شد که برای ساخت این واحدها سه میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال بصورت بلاعوض پرداخت شده است و هر واحد بطور میانگین ۵۰مترمربع زیر بنا دارند و با حدود ۳۰۰میلیون ریال اعتبار ساخته شده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.