×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

ناصر حجازی - شاهکار اداره مالیات؛ «ناصر حجازی» بدهکار مالیاتی شد -

بهناز شعیفی همسر ناصر حجازی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: چند روز پیش از اداره مالیات با من تماس گرفتند و مدعی شدند که ناصر حجازی به اداره مالیات بدهکار است. وقتی این موضوع را شنیدم تعجب کردم و گفتم بعد از این همه سال تازه یادتان افتاده ناصر به اداره مالیات بدهکار است؟

وی افزود: وقتی این حرف را شنیدم به آنها گفتم ناصر از زمان حضورش در استقلال ۲۰ میلیون تومان طلبکار است و بروید از باشگاه بدهی مالیاتی‌اش را بگیرید. جالب است من را تهدید کردند که حسابم را مسدود می‌کنند و ممنوع‌الخروج می‌شوم.

همسر مرحوم حجازی تصریح کرد: صبح امروز به خیابان گاندی رفتم که به من گفتند باید به خیابان ظفر بروم. من با این سن و سال را در این خیابان‌ها پاس می‌دهند، به نظرم این اداره می‌تواند با این نوع پاسکاری یک تیم حرفه‌ای در فوتبال تشکیل بدهد!وقتی با من در این شرایط سنی اینگونه برخورد می‌کنند با دیگران چه رفتاری می‌کنند خدا می‌داند.

وی در پایان گفت: این آقایان بهتر است کسانی که اختلاس می‌کنند را ممنوع‌الخروج کنند نه من را. این کسانی که در این اداره مشغول هستند بهتر است وقتی به اداره مالیات مراجعه می‌شود مردم را به جای دیگر پاس ندهند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.