جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41365 تعداد نوشته های امروز : 8 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • آقای نماینده و شکلات‌های رنگی!
    11 شهریور 1397 - 13:31
    شناسه : 137030
    0

    گیل و دیلم نوشت: پس از ماجرای حمایت رادیو‌های مجازی از آقای نماینده اینبار نوبت به شکلات‌های رنگی رسید تا این کانال در کنار پست‌های عاشقانه، جوک، +۱۸ و … نیم‌نگاهی به دفاع تمام‌قد از نماینده محترم و انتشار مطالب دروغین درباره مخالفین او داشته باشد. ماجرا از حمایت‌های مشکوک رادیوهای مجازی از آقای نماینده […]

    پ
    پ

    photo ۲۰۱۸ ۰۹ ۰۲ ۱۳ ۱۸ ۲۴ - آقای نماینده و شکلات‌های رنگی! -

    گیل و دیلم نوشت: پس از ماجرای حمایت رادیو‌های مجازی از آقای نماینده اینبار نوبت به شکلات‌های رنگی رسید تا این کانال در کنار پست‌های عاشقانه، جوک، +۱۸ و … نیم‌نگاهی به دفاع تمام‌قد از نماینده محترم و انتشار مطالب دروغین درباره مخالفین او داشته باشد.

    ماجرا از حمایت‌های مشکوک رادیوهای مجازی از آقای نماینده شروع شد و این سؤال در ذهن همگان شکل گرفت که چرا هر زمان انتقادات از نماینده محترم زیاد می‌شود جای پاسخگویی در رسانه‌های رسمی مجاز، این رسانه‌های معاند به حمایت از او و تخریب مخالفینش روی میاورند.

    پس‌ازآن و مشکوک شدن اذهان عمومی به حمایت‌های رسانه‌های معاند از آقای نماینده، نوبت به راه‌اندازی «شکلات‌های رنگی» باهدف حمایت از نماینده محترم و تخریب و انتشار مطالب نادرست در رابطه با منتقدین رسید.

    این کانال غیرمجاز از مطالب عاشقانه و +۱۸ گرفته تا مطالبی کذب در جهت تخریب مخالفین آقای نماینده منتشر می‌کند! کافی است نام این نماینده به‌ظاهر محترم را در این کانال جست‌وجو کنید تا با حجم عظیمی از مطالب در راستای حمایت از او مواجه شوید تا باری دیگر این سؤال پیش آید که ارتباط آقای نماینده اینبار با شکلات‌های رنگی چیست؟!

    اخیرا نیز پس از مواضع بسیار خوب فرماندار حوزه انتخابیه آقای نماینده و حمایت کامل حامیان دولت از او و با توجه به اقدامات قابل‌تحسین فرماندار در راستای اجرای سیاست‌های دولت و انتصاب برخی جوانان به‌عنوان مشاور، این کانال معلوم‌الحال به همراه یکی از رسانه‌های محلی رسمی نزدیک به نماینده به‌طور هماهنگ شروع به انتشار مطالبی انتقادی و تخریبی نمودند!

    جالب‌توجه آنکه این نماینده مخالف دولت که دفاع تمام‌قد فرماندار شهرستان از سیاست‌های دولت تدبیر و امید را به ضرر منافع حزبی و شخصی خود می‌بیند و در این راستا در روزهای اخیر واکنش‌های بی‌ادبانه و شتاب‌زده نیز داشته، نشان داده است که طرح سؤال ارتباط او با تخریب‌های اخیر و این کانال‌ها غیر مرتبط نیست!

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.