×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

image 2018 9 2 22 30 1 657 JFG - وقتی قرار است نماینده مجلس در شورای تأمین مجوز باز بودن مغازه‌ها در شب را اخذ کند! - با مردم

به گزارش «بامردم»، مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در جلسه‌ای با حضور واحدهای صنفی خیابان شهید بهشتی که در اتاق اصناف برای تشریح طرح شب‌های روشن برگزار شد اظهار داشت: «مغازه‌هایی که تمایل دارند می‌توانند با تضمین امنیت نسبت به باز بودن تا صبح اقدام کنند پیگیری‌های نماینده شهرستان در مجلس در شورای تأمین مجوز باز بودن مغازه‌ها هم اخذ خواهد شد.»

این اظهارات در شرایطی نقل‌شده که همگان می‌دانند نماینده مجلس در شورای تأمین نقشی ندارد و حتی باورش نیز سخت است شهردار لاهیجان این‌چنین اظهارات عجیب و نسنجیده‌ای را مطرح کرده باشد!

جالب است که بدانیم طرح شب‌های روشن با هماهنگی مستقیم استاندار پیگیری و در شهرستان اجرایی شد، ضمن اینکه طرح آن در لاهیجان توسط فرماندار در شورای تأمین شهرستان مطرح و تصویب و شهرداری موظف به اجرا شد و هیچ ارتباطی به نماینده شهرستان نداشته و درواقع نماینده در این رابطه هیچ نقشی ندارد!

جالب آنکه حتی مباحث امنیتی نیز توسط شورای تأمین شهرستان برقرار می‌شود و عجیب است که چرا و با چه هدفی کاظمی این اظهارات را مطرح کرده است.

56 - وقتی قرار است نماینده مجلس در شورای تأمین مجوز باز بودن مغازه‌ها در شب را اخذ کند! - با مردم

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.