×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

2884763 - برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی/ستاد استانی در گیلان تشکیل شد -

اسفندیار ضیایی در حاشیه نشست اعضای کمیته استانی بیست و یکمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تشکیل ستاد استانی  این جشنواره  تعیین دبیر آن در گیلان، اظهارکرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را تا ۲۵ شهریور ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی با بیان اینکه این جشنواره در سه بخش عمومی، تخصصی و علمی برگزار می شود، افزود: هر بخش از این جشنواره دارای شرایط و ضوابط خاص است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در ادامه با اشاره به اینکه در بخش عمومی شرکت کنندگان باید قصه خود را در مدت ۹۰ثانیه اجرا و فیلم آن را در قالب ام پی فورارسال کنند، گفت: بخش تخصصی این جشنواره نیز با دو محور قصه گویی کلاسیک و خلاق و بخش علمی نیز ارسال در زمینه مقالات است.

وی با بیان اینکه فراخون شرکت در این جشنواره از ۳۰ مردادماه سال جاری اعلام و تا ۲۵ شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: موضوع این جشنواره با نگاه به زندگی مردم ایران و جهان، غم‌ها و شادی‌ها و نگاهی ویژه به تمرین مهارت‌های زندگی با شعار «خوب زندگی کردن تمرین می‌خواهد» است.

ضیایی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های کانون پرورش فکری انتقال آموزه های دینی و فرهنگی با استفاده از روش های مختلف به نسل های کودک و نوجوان در جامعه است، افزود: قصه گویی یکی از ظرفیت هایی است که می توان برای انتقال این مفاهیم به نسل های آینده از آن بهره گرفت.

وی با تأکید بر بهره گیری از افراد توانمند و متخصص در این زمینه، گفت: برگزاری این جشنواره ها به شناسایی استعدادها در حوزه های مختلف کمک می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.