×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

نشست خبری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان با اصحاب رسانه 3 - جزیره لاهیجان حق واقعی شهروندان است - جزیره

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری لاهیجان، مسعود کاظمی در گفت‌وگویی افزود: پس از صدور رأی دادگاه تجدیدنظر که در تاریخ ۱۰ شهریور به وکیل این پرونده ابلاغ شد بر خود لازم دیدم از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و صبوری مردم لاهیجان برای پیگیری این پرونده مهم قدردانی کنم.

وی اضافه کرد: این پرونده سال‌ها در محاکم در حال پیگیری بود که در دوره پنجم شورای شهر و حضور این‌جانب به‌عنوان شهردار با تشکیل جلسات متعدد با حضور کارشناسان و پیگیری‌های لازم موفق شدیم با دریافت حکم قانونی نسبت به بازپس‌گیری جزیره استخر اقدام کنیم.

کاظمی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر همواره دغدغه داشتند که این مسئله حل شود و این‌جانب هم در زمان قبول مسئولیت شهرداری قول دادم پیگیر بازگرداندن جزیره به مردم لاهیجان باشم که با حمایت اعضای شورای شهر و استاندار محترم و مسئولان شهرستان این مهم اتفاق افتاد.

شهردار لاهیجان با قدردانی از توجه ویژه دکتر سالاری استاندار گیلان اظهار کرد: استاندار پرتلاش گیلان همواره یکی از حامیان بازپس‌گیری جزیره بود و حتی قول داد مبلغ ۳۵ میلیارد ریال برای این کار اختصاص دهد.

کاظمی افزود: همچنین جای دارد از مدیریت شهری و اعضای شوراهای قبلی هم بابت پیگیری در مورد این پرونده تقدیر نمایم .

وی گفت: مردم لاهیجان لایق بهترین‌ها هستند و ما به‌عنوان خادمان این مردم وظیفه‌داریم در خدمت ولی‌نعمتان خود باشیم و شهر لاهیجان با برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته به‌زودی شاهد ارتقای خدمات‌دهی به شهروندان و مسافران خواهد بود.

شهردار لاهیجان افزود: ما با عمل به وعده‌های داده‌شده برای ترسیم شهری زیبا و آباد همه تلاش خود را به کارخواهیم بست و شهروندان شاهد خواهند بود که تیم مدیریت شهری بدون پرداختن به حاشیه‌ها فقط و فقط به مردم و توسعه شهر لاهیجان فکر می‌کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.