×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

پیمان پورنصیری - شهرک‌های صنعتی گیلان از بسته‌های حمایتی برخوردار می شوند - پیمان پورنصیری

پیمان پورنصیری روز دوشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت :در نشست کمیسیون حقوقی و قضایی خانه صمت در تهران بعد از جلسه لاهیجان برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی واحد‌های صنعتی گیلان مصوبات و بسته‌های حمایتی تدوین و تصویب شد.
وی خاطرنشان کرد:دو هفته قبل ۱۰ واحد صنعتی گیلان در نشست کمیسیون حقوقی و قضایی در شهرک صنعتی لاهیجان مشکلات واحد‌های صنعتی خود را مطرح کردند که مهمترین این مشکلات واحد‌ها در ارتباط با بانک‌ها، اداره کار، بیمه و تامین اجتماعی بود.
وی متذکر شد: تخلف بانک‌ها مهمترین مشکل تولیدکنندگان است و در تلاشیم تا در قالب تفاهم نامه ضمن اعطای تسهیلات از سوی بانک‌های عامل، همچنین در نوع قرار داد تسهیلات در راستای حمایت هرچه بیشتر از تولید کنندگان و واحد‌های صنعتی منعقد و واحدهای صنعتی از این تسهیلات بهره مند شوند.
پورنصیری تصریح کرد: تولیدکنندگان و واحد‌های صنعتی حتما برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی به خانه صنعت، معدن و تجارت استان محل فعالیت خود مراجعه کرده و در صورت حساسیت پرونده، مشکلات خود را برای این کمبسیون ارسال کنند.
وی افزود: شهرک صنعتی لاهیجان در حال حاضر با ۱۴ واحد فعال تولیدی، از شاخص‌ترین شهرک‌های صنعتی شمال کشور به شمار می رود و در این شهرک صنعتی ضمن افزایش میزان تولید و کمک به توسعه هرچه بیشتر کشور ، زمینه اشتغال دو هزار و ۵۰۰ نفر را فراهم شده است.
وی یادآورشد:در تلاشیم با کمک موسسات و بانک ها تسهیلات با سود کم به تولید کنندگان پرداخت شود تا زمینه افزایش روز افزون تولید و اشتغالزایی بیش از پیش در گیلان فراهم شود.
رئیس شهرک صنعتی لاهیجان اظهارداشت:با توجه به نامگذاری امسال به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری ،پیشتازی دو واحد صنعتی لاهیجان که در هفته صنعت و معدن نیز برگزیده شد، نشان از همت واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی لاهیجان برای تولید دارد.
شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد و این شهرستان دارای یک شهرک صنعتی فعال است که بیشترین واحدهای آن کلوچه سازی هستند و یک شهرک صنعتی نیز در این شهرستان درحال راه اندازی است .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.