×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

محمد حسن علیپور - فعالیت هیئت پاکبانان شهرداری رشت در ایام سوگواری محرم و صفر - پاکبانان

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت از فعالیت هیئت پاکبانان شهرداری این کلانشهر در ایام سوگواری محرم و صفر خبر داد.

محمد حسن علیپور ضمن تسلیت به مناسبت در پیش بودن محرم و صفر و ایام سوگواری اظهار داشت: مسائل جاری و مشکلات اقتصادی نباید مدیران را از توجه به ارزش های والای فرهنگی همچون محرم و صفر و ایام سوگواری این دو ماه غافل کند.

وی با تاکید بر برگزاری هرچه گسترده تر و مردمی تر مراسم ایام سوگواری محرم و صفر تصریح کرد: قیام امام حسین(ع) و حماسه عاشورا به منظور اصلاح امت صورت گرفت و این نهضت سرشار از الگوهای ماندگار و درس های جاویدان برای مسلمانان است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر رشت با بیان اینکه امام سوم شیعیان بر گسترش حق و مبارزه با باطل تاکید داشت خاطر نشان کرد: حضور در مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان ارزشمند است اما شناخت دقیق اهداف این قیام در کنار حضور در این مراسم بی شک ارزشمندتر است.

محمدحسن علیپور در ادامه با اشاره به اینکه پاکبانان همواره حضوری گسترده و چشمگیر در مراسم سوگواری محرم و صفر داشته اند اعلام کرد: در ایام سوگواری امسال شاهد فعالیت هیئت پاکبانان شهرداری رشت خواهیم بود و پیش بینی می شود با استقبال خوبی همراه شود.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت با اشاره به اینکه امروزه متاسفانه گاهی شاهد مسائلی هستیم که زیبنده جامعه اسلامی نیست افزود: امیدوارم تمامی مسئولین پیام نهضت عاشورا را درک کنند در مسیر دقاع از حق گام بردارند که بی تردید توجه به حق و حقوق کارگران و پاکبانان نیز از مصادیق آن است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.