پنجشنبه, ۲۳ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 11 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41269 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2368×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر
    19 شهریور 1397 - 16:30
    شناسه : 137498
    1

    المان دیوار کتاب لاهیجان مجسمه مرد کتابخوان با حضور نویسندگان ،شاعران و مسئولان رونمایی شد.

    پ
    پ

    المان دیوار کتاب لاهیجان 9 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    از این المان با حضور سرپرست فرمانداری، نماینده شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از نویسندگان، شاعران و هنرمندان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس کتابخانه‌های شهرستان در جلوی سازمان حمل‌ونقل همگانی رونمایی شد.

    مسعود کاظمی شهردار لاهیجان در این مراسم گفت: این المان به ارتفاع ۲ متر و طول ۱۲ متر با استفاده از طرح جلد ۳۴ کتاب از ۲۲ نویسنده و اهل‌قلم بومی لاهیجان بااعتبار بالغ‌بر ۲۸۰ میلیون ریال احداث‌شده است.

    وی گفت: جای دارد از دکتر سالاری نماینده عالی دولت در استان گیلان که از برنامه‌های فرهنگی شهرداری حمایت می‌کنند و همچنین از حمایت‌های مهندس جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان و نماینده شهرستان در مجلس قدردانی نمائیم.

    وی اضافه کرد: بر خود لازم می‌دانم از حمایت اعضای شورای اسلامی شهر که همواره حامی شهردار در اجرای پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی می‌باشد تقدیر نمایم.

    شهردار لاهیجان بابیان اینکه این اولین دیوار کتابی است که زحمات نویسندگان این شهر را به تصویر می‌کشد گفت:مجموعه شهرداری به حمایت از سیاست‌گذاری‌های شورای محترم در سیما و منظر شهر لاهیجان اتفاق‌های خوبی رخ‌داده است که می‌توان باجه‌ها و پست‌های مخابراتی و دیواره‌ها استفاده کرد تا باعث شادابی شهروندان شود و این بیانگر همدلی اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری است.

    وی گفت: شهر لاهیجان سال گذشته تا مرحله نهایی انتخاب پایتخت کتاب ایران از گزیده‌های مطرح بود و با همکاری خوبی بین ارشاد و شهرداری صورت گرفت که امسال با اجرای المان دیوار کتاب و نام‌گذاری یکی از میدان‌ها به نام کتاب می‌خواهیم از توجه ویژه همه مسئولان و شهروندان به بحث کتاب اشاره‌کنیم و لاهیجان را به‌عنوان پایتخت کتاب ایران مطرح نمائیم.

    در این مراسم حسن فرهنگ فر از نویسندگان لاهیجان با قدردانی از اجرای این پروژه گفت: من تشکر می‌کنم از کسانی که این کار را شروع کردند و با انتخاب محلی به‌عنوان کتاب خواندن می‌توان حمایت از کتاب را ادامه داد تا مردم بیایند در آنجا کتاب بخوانند و از سایر شهرها به لاهیجان دعوت شوند تا جلساتی در این زمینه برگزار شود.

    وی گفت: ما بزرگان بسیاری در ایران داریم که پیشنهاد می‌کنم خیابان و یا یکی از میادین شهر لاهیجان به نام حسین مهدوی از نویسندگان و شاعران مطرح لاهیجانی در کشور نام‌گذاری شود و ما انگیزه بیشتری برای بیشتر نوشتن و بیشتر خواندن پیدا می‌کنیم.

    از طرف نویسندگان و دوستانم بازهم از اجرای این المان تشکر می‌کنم شجاع‌الدین طایفه از مؤلفین لاهیجان هم در این مراسم اجرای المان کتاب را به فال نیک گرفت و تقدیر کرد.

    تصاویر: فرهنگ کریم خانی

    المان دیوار کتاب لاهیجان 1 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    المان دیوار کتاب لاهیجان 8 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    المان دیوار کتاب لاهیجان 7 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    المان دیوار کتاب لاهیجان 6 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    المان دیوار کتاب لاهیجان 5 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    المان دیوار کتاب لاهیجان 4 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    المان دیوار کتاب لاهیجان 3 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    المان دیوار کتاب لاهیجان 2 - المان دیوار کتاب لاهیجان رونمایی شد + تصاویر - المان دیوار کتاب لاهیجان

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.