×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

- چگونه پوست گردن را 10 سال جوان تر کنیم؟ - پوست

هر روز ضد آفتاب استفاده کنید

ضد آفتاب از بایدهای آرایشی است و از کاهش سطح کلاژن و ایجاد لکه جلوگیری می کند. فراموش نکنید که به اطراف و پشت گردن هم حتما ضد آفتاب بزنید.

پوست را مرطوب نگه دارید

همانطور که گفتیم پوست گردن بسیار نازک است و غدد چربی کمتری نسبت به قسمت های دیگر بدن دارد. بنابراین برای سالم و جوان ماندن پوست گردن حتما باید آن را مرطوب نگه داریم. از کرم های حاوی پپتید استفاده کنید و از قسمت پایین گردن تا زیر چانه بزنید.

حالت بدن را تقویت کنید

وقتی ساعت ها با گردن خمیده به گوشی موبایل و صفحه کامپیوتر خیره می شویم پوست گردن پیر می شود. بهترین کار برای جلوگیری از این مشکل این است که کمتر به صفحه موبایل و کامپیوتر خیره شویم. راه حل دیگر این است که صفحه موبایل و کامپیوتر را هم تراز با چشم ها قرار دهیم تا از چروک شدن پوست گردن جلوگیری کنیم.

درمان های لیزری

اگر پوست گردن چروک شده است می توانید از روش های درمان چین و چروک با لیزر استفاده کنید. مثلا لیزر فراکسل که جای زخم ها و حتی لکه های صورت را از بین می برد و باعث تقویت رشد کلاژن می شود.

اولتراسوند تراپی (فراصوت درمانی)

این روش برای چین و چروک های بسیار عمیق مفید است. در این روش با استفاده از امواج مافوق صوت دارای فرکانس بسیار بالا بافت های زیر پوست تحریک و کلاژن های جدید تولید می شوند. تاثیر این روش تدریجی است و فرد بعد از ۳ الی ۶ ماه نتیجه آن را می بیند.

برچسب ها : , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.