×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

دستگیر بازداشت - کارمند قلابی نهاد ریاست جمهوری در تله پلیس -

سرهنگ جواد صفایی افزود: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان البرزی از فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی و با توسل به شگردهای فریبکارانه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است، شناسایی متهم در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه ماموران حاکی از آن بود که نامبرده پس از شناسایی متقاضیان دریافت وام به آنها نزدیک شده و پس از طرح دوستی با معرفی خود به عنوان کارمند نهاد ریاست جمهوری ادعا می کند که می تواند به راحتی برای آن ها وام کم بهره دریافت کند.
صفایی گفت: متهم با توسل به این ترفند فریبکارانه و جلب اعتماد طعمه های خود از آن ها می خواست تا مبلغ بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال در بانک سپرده گذاری کنند و زمانی که برای سپرده گذاری به بانک می رفتند مبلغ مورد نظر را از آن ها گرفته و به بهانه کپی کردن مدارک شناسایی و غیره از بانک خارج شده و متواری شده است.
وی بیان داشت: متهم که با به کارگیری این شیوه در شهرهای کرج، تهران و قزوین اقدام به کلاهبرداری از ۵۰ نفر از شهروندان کرده بود با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد .
رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: متهم که با اسامی مستعار خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی می کرد به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد .
صفایی با بیان این که تاکنون ۵ نفر از شکات شناسایی شده اند گفت: به منظور شناسایی سایر مالباختگان، بازپرس شعبه ۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب کرج دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است.
وی افزود: شهروندانی که با این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، برای پیگیری شکایت خود به آدرس ‘عظیمیه -۴۵ متری کاج –خیابان نیک نژادی – جنب کلانتری ۳۰ اسلام آباد، پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز’ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۲۲۰۵۰ تماس حاصل کنند

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.