جمعه, 31 فروردین 1403 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41360 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • کارمند قلابی نهاد ریاست جمهوری در تله پلیس
    20 شهریور 1397 - 17:15
    شناسه : 137611
    0

    رئیس پلیس آگاهی البرز با انتشار تصویر فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی می کرد از مردم خواست چنانچه توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند به پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

    پ
    پ

    بازداشت - کارمند قلابی نهاد ریاست جمهوری در تله پلیس -

    سرهنگ جواد صفایی افزود: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان البرزی از فردی که خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی و با توسل به شگردهای فریبکارانه اقدام به کلاهبرداری از وی کرده است، شناسایی متهم در دستور کار ماموران پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.
    وی اضافه کرد: تحقیقات اولیه ماموران حاکی از آن بود که نامبرده پس از شناسایی متقاضیان دریافت وام به آنها نزدیک شده و پس از طرح دوستی با معرفی خود به عنوان کارمند نهاد ریاست جمهوری ادعا می کند که می تواند به راحتی برای آن ها وام کم بهره دریافت کند.
    صفایی گفت: متهم با توسل به این ترفند فریبکارانه و جلب اعتماد طعمه های خود از آن ها می خواست تا مبلغ بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ میلیون ریال در بانک سپرده گذاری کنند و زمانی که برای سپرده گذاری به بانک می رفتند مبلغ مورد نظر را از آن ها گرفته و به بهانه کپی کردن مدارک شناسایی و غیره از بانک خارج شده و متواری شده است.
    وی بیان داشت: متهم که با به کارگیری این شیوه در شهرهای کرج، تهران و قزوین اقدام به کلاهبرداری از ۵۰ نفر از شهروندان کرده بود با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی شناسایی و دستگیر شد .
    رئیس پلیس آگاهی استان البرز تصریح کرد: متهم که با اسامی مستعار خود را کارمند نهاد ریاست جمهوری معرفی می کرد به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان اعتراف کرد .
    صفایی با بیان این که تاکنون ۵ نفر از شکات شناسایی شده اند گفت: به منظور شناسایی سایر مالباختگان، بازپرس شعبه ۱۶ دادسرای عمومی و انقلاب کرج دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه های جمعی صادر کرده است.
    وی افزود: شهروندانی که با این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، برای پیگیری شکایت خود به آدرس ‘عظیمیه -۴۵ متری کاج –خیابان نیک نژادی – جنب کلانتری ۳۰ اسلام آباد، پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز’ مراجعه و یا با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۲۲۰۵۰ تماس حاصل کنند

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.