سه‌شنبه, 4 اردیبهشت 1403 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41412 تعداد نوشته های امروز : 5 تعداد دیدگاهها : 2371×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • لاهیجان یکی از شهرستانهای موفق در حوزه امنیت است
    21 شهریور 1397 - 20:44
    شناسه : 137661
    0

    مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی لاهیجان با حضور امیر جانبازی سرپرست فرمانداری لاهیجان، سردار اسحاقی فرمانده نیروی انتظامی استان و دیگر مقامات استانی و شهرستانی برگزار شد.

    پ
    پ

    و معارفه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لاهیجان 14 - لاهیجان یکی از شهرستانهای موفق در حوزه امنیت است -

    به گزارش روابط عمومی فرمانداری لاهیجان؛ مقام عالی دولت در شهرستان لاهیجان در ابتدای سخنان خود گفت: مومنین از کسانی هستند که انفاق می‌کنند این انفاق تعابیری دارد، یکی با جان خود مانند شهیدان بزرگواری که با نثار جان نهال انقلاب را آبیاری کردند و انقلاب را به این مرحله یعنی در سن پختگی رساندند و کسانی که با مالشان انفاق می کنند در قالب امور مختلف مانند خیرین و اما کسانی هم هستند همانند پلیس که با جاه و مقام و منزلتی که دارند انفاق میکنند.

    وی افزود: شهرستان لاهیجان ظرفیت‌های بسیار بالایی در ابعاد مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی و غیره دارد. در سال جاری در راستای حضور و افزایش گردشگر، در حوزه نظم و مرتبط با امور انتظامی، عزیزان پلیس انتظامی و راهور به خوبی ایفای نقش کردند.

    جانبازی عنوان کرد: شهرستان لاهیجان در حوزه راهنمایی و رانندگی ۳۳ درصد کاهش تصادف جرحی و فوتی داشته است و این بدان معنیست که روی این موارد کار شده است.

    سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: اگر ما با افتخار اعلام می کنیم که یکی از شهرستان های موفق در حوزه امنیت هستیم، حاصل تلاش عزیزان ما در شورای تامین است.

    وی در پایان افزود: لاهیجان در حوزه کشاورزی یکی از شهرستان های برتر است و فقط در حوزه شالیکاری ۱۰ درصد از اراضی استان را داریم و امسال هم توانستیم بدون حتی کوچکترین مشکل، موارد مرتبط با آب و کم آبی را پشت سر بگذاریم، بیش از همه باید اعتراف کرد که عزیزان نیروی انتظامی ما پا به پای مسئولین مربوطه در این حوزه فعالیت کردند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.