×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 5 خبر

قتل - جزئیات قتل دو شهروند رشتی/ دستگیری ۶ متهم به قتل طی ۴۸ ساعت - با مردم

سرهنگ شعبانی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما افزود: پرونده نخست متعلق به قتل زنی ۵۵ ساله در محله آج بیشه رشت است که مردی ۶۰ ساله به جرم سرقت و قتل دستگیر شد.

وی با بیان اینکه متهم به قتل دارای سابقه کیفری است، گفت: وی دیروز در لنگرود دستگیر شد و دراعترافاتش به قتل مقتول اعتراف کرده است.

رییس پلیس آگاهی اعلام کرد: مرد ۶۰ ساله اقرار کرد پس ازسرقت طلا از این زن با مقاومتش روبرو شدم که با مشت به صورتش ضربه زده وپس از آن وی را خفه کردم.

سرهنگ شعبانی همچنین در خصوص پرونده دیگر قتل در رشت هم گفت: یکی از پزشکان گیلانی توسط یکی از آشنایانش که قول معامله ای سنگین در خصوص ثبت اختراعش را داده بود به قتل رسیده است.

سرهنگ شعبانی افزود: پسر این مقتول با تماس با پلیس ۱۱۰ از غیبت ۱۰ روزه پدرش خبر داد و پلیس هم درتحقیقاتش ۵ نفر ازعاملان این قتل را شناسایی و دستگیر کرد.

وی گفت: متهم اصلی که جوانی ۲۵ ساله است در اظهاراتش به گرفتن ۸۰۰ میلییون تومان از مقتول اعتراف و اعلام کرد پس از دریافت این مبلغ با وی به بخش سنگر رشت رفتم و با ماده ای وی را بیهوش کردم و به همراه ۴ نفر از دوستانم پزشک را به قتل رساندم و در حیاط خانه مادر بزرگم دفن کردم.

رییس پلیس آگاهی گیلان با اشاره به اینکه همه متهمان با قرار وثیقه در زندان به سر می برند از شهروندان خواست به افراد غریبه اعتماد نکنند و درهای منازلشان را به روی افراد مشکوک باز نکنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.