×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 16 خبر

امیر جانبازی فرماندار لاهیجان - تصویب ۵۹۰ طرح در قالب بسته‌های اشتغال در لاهیجان / تا امروز ۲۰۱ متقاضی موفق به دریافت وام شدند - با مردم

 

 

امیر جانبازی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان لاهیجان گفت: دستگاه‌های جهاد کشاورزی، صمت، میراث فرهنگی و گردشگری و شیلات از میان طرح‌های ارایه داده شده پرداخت خوبی داشته‌اند اما علوم پزشکی ۲ طرح به دبیرخانه ارائه کرد که تاکنون موفق به پرداخت نشد.

وی ادامه داد: جهاد کشاورزی تا امروز ۲۰۲ طرح ارسالی داشته که ۹۲ طرح آن با اعتبار بیش از ۵میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به متقاضیان پرداخت شد.

جانبازی گفت: از اداره صمت تاکنون ۹۷ طرح به دبیرخانه ارسال گردید که ۳ فقره آن به مبلغ ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شد.

وی افزود: میراث فرهنگی ۷۹ فقره از ۱۳۱ طرح ارسالی را با اعتبار ۲میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان پرداخت نمود و اداره شیلات از ۴۸ طرح ارسال شده ۲۷ فقره را با اعتبار بیش از ۳۸۴ میلیون تومان پرداخت کرد.

سرپرست فرمانداری لاهیجان: از ۱۱ بانک عامل دخیل در ارائه تسهیلات روستایی و فراگیر، بانکهای تجارت، صادرات، رفاه، سپه، ملت و ملی تاکنون هیچگونه پرداختی نداشته اند و بانکهای کشاورزی مرکزی و رودبنه، پست بانک و کارآفرین امید تا امروز ۱۱میلیارد و ۲۶۶ میلیون و ۸۰۰هزار تومان به متقاضیان پرداخت نموده‌اند که از بین بانکها، کشاورزی مرکزی و رودبنه با مبلغ بیش از ۷میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در صدر پرداختی‌ها قرار دارد.

جانبازی عنوان کرد: طرح هایی به کارگروه اشتغال استان ارسال شده که در صورت تصویب، برای حدود ۲ هزار و ۱۵۹ نفر در شهرستان فرصت شغلی ایجاد می‌شود.

سرپرست فرمانداری لاهیجان گفت: طبق آخرین آمار، در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تعداد ۵۹۰ طرح در قالب بسته‌های اشتغال (فراگیر و روستایی) با اعتباری به مبلغ بیش از هزار میلیارد و ۳۷۱ میلیون و ۱۹۸ هزار ریال تصویب و جهت بررسی نهایی به دبیرخانه استان ارسال‌شده است.

وی در پایان افزود: تا امروز ۲۰۱ متقاضی موفق به دریافت وام و برای ۲۸۰ نفر در شهرستان ایجاد فرصت شغلی شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.