لزوم ارزیابی خدمات امور مشترکین اپراتورهای تلفن همراه بر اصل مشتری مداری
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۶ آبان - ۱۳۹۷  
false
false

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان، این جلسه با حضور توکلی، مدیرکل ICT استان، سرپرست فروش منطقه شمال ایرانسل و نماینده اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال غرب کشور با هدف بررسی نحوه ارائه خدمات امور مشترکین شرکت ایرانسل در گیلان در محل اداره کل برگزار گردید.

ارائه مطلوب خدمات و پاسخگو بودن اپراتورهای تلفن همراه، آشنایی با الزامات و ضوابط نحوه ارائه خدمات در کلیه دفاتر و نمایندگی های فروش استان، معرفی خدمات قابل ارائه و ارزیابی ارائه خدمات امور مشترکین تلفن همراه بر اصل مشتری مداری از مباحث طرح شده در این جلسه بود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان، ایجاد دفتر رسمی اداری اپراتور ایرانسل در استان را تاکید و اظهار امیدواری نمود با ایجاد دفتر اداری ایرانسل در استان می توانیم شاهد پیشرفت امور در حوزه توسعه ارتباطی و خدمات فروش در استان باشیم.

فرزاد توکلی، بررسی کیفیت ارائه خدمات امور مشترکین ایرانسل در راستای شناخت موانع و مشکلات در خدمت رسانی به مشترکان این اپراتور و ارتقای سطح خدمات ارائه شده به مشترکان در جهت جلب رضایت آنها در فضای رقابتی را لازم و ایجاد مراکز جدید برای دسترسی بیشتر و ارائه خدمات بهتر در استان را ضروری دانست.

وی افزود: آماده ایم تا در زمینه ارائه خدمات ایرانسل در روستاهای تحت پوشش، همکاری لازم را معمول و در این راستا نسبت به معرفی سرویس ها، ارائه سیم کارت های رایگان با ارائه زمان بندی مناسب اقدام گردد.

مدیرکل ICT استان، ضمن بر شمردن مسئولیت های اجتماعی اپراتورها، تصریح کرد: انتظار داریم شاهد مشارکت فعالتر ایرانسل در استان در حوزه های استارت آپ به عنوان حامی، حضور در نمایشگاه های تخصصی و همچنین حضور و حمایت از جشنواره های بومی محلی استان بیش از پیش باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


true