پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • دریای انزلی پنجمین قربانی خود را گرفت
    10 شهریور 1395 - 1:38
    شناسه : 13775
    0

    مسئول روابط عمومی هیات نجات غریق گیلان از غرق شدن یک نفر در ساحل دریای انزلی خبرداد. صادق صیاد با اعلام این خبر اظهار کرد: فرد غرق شده مردی 35 ساله و از شهرستان اردبیل بود که غروب امروز(سه شنبه)در ساحل روستای کچلک شهرستان انزلی غرق شد. وی افزود: این فرد با بی توجهی به […]

    پ
    پ

    مسئول روابط عمومی هیات نجات غریق گیلان از غرق شدن یک نفر در ساحل دریای انزلی خبرداد.

    صادق صیاد با اعلام این خبر اظهار کرد: فرد غرق شده مردی 35 ساله و از شهرستان اردبیل بود که غروب امروز(سه شنبه)در ساحل روستای کچلک شهرستان انزلی غرق شد.
    وی افزود: این فرد با بی توجهی به هشدارهای منجیان غریق در محلی دورتر از دسترسی این منجیان اقدام به شنا کرد که در نهایت جان خود را از دست داد .
    صیاد تصریح کرد: خوشبختانه بخشداری مرکزی شهرستان انزلی امکانات و تمهیدات بسیار خوبی برای حفظ جان گردشگران و مسافران و بروز هرگونه خطر احتمالی در سواحل این شهرستان با بکار گیری و تجهیز منجیان غریق فراهم کرده است.
    وی خاطرنشان کرد: متاسفانه غرق شدن این فرد تنها به دلیل بی توجهی به هشدارهای منجیان غریق و شنا گردن در ناحیه خطرآفرین ساحل و دور از دسترس منجیان غریق بود.
    صیاد افزود: با غرق شدن این فرد، تعداد غریق های شهرستان انزلی در تابستان امسال به پنج نفر رسیده که همگی درمناطق ممنوعه شنا غرق شده اند.
    مسئول روابط عمومی هیات نجات غریق گیلان یادآور شد: سال گذشته ناجیان مستقر در نقاط خطرآفرین جان 380 نفر را نجات دادند.
    شهرستان انزلی واقع در کرانه جنوبی دریای خزر و غرب گیلان از مراکز مهم گردشگری شمال کشور است و تابستان هرسال صدها هزار نفر برای شنا به این منطقه سفر می کنند./ایرنا

    انتهای پیام /*

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.