×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

photo 2018 09 14 22 17 20 768x576 - انتصاب بخشداران جوان باید در دولت اول روحانی اتفاق می افتاد - اصلاح طلب

در این نشست سید محمدی، پس از شنیدن دغدغه ها و مسائل جوانان با تاکید بر ضرورت استفاده از جوانان و میدان دادن به آنان اظهار کرد: گاهی بزرگان احزاب از ایجاد این فرصت برای جوانان دریغ می کنند.

وی افزود: متاسفانه در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب همچنان این نگاه و همچنین نوعی گسست میان نسل اولی های جریان های سیاسی با جوانانی که بعد از آن ها وارد سیاست شدند، وجود دارد.

سید محمدی با اظهار امیدواری در خصوص تغییر این فضا و ترمیم این ارتباط میان این دونسل بیان کرد: افرادی که داعیه پیشکسوتی دارند، خود باید به این نتیجه برسند وبزرگی کنند و این میدان را برای جوانان باز کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان همچنین در خصوص انتصاب بخشداران جوان نیز گفت: این مساله، نیاز دولت بود و بهتر بود در دولت اول دکتر روحانی این اتفاق صورت می گرفت و زمینه استفاده از این ظرفیت های نهفته ایجاد می شد و نیروهای بیشتری از جنس دولت به بدنه اجرایی کشور وارد می شدند که متاسفانه با وجود کارشکنی های متعدد این اتفاق نیافتاد.

وی با اشاره به مشکلاتی که پس از این انتصابات توسط جریان های رقیب و مخالفین برای استاندار گیلان همچنان ایجاد می شود ، افزود: خوشبختانه با وجود همه این مسائل، استاندار گیلان در این مسیر ثابت قدم است و همچنان بر استفاده از نیروهای همسو با دولت و استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان تاکید دارد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: وظیفه ما استمرار و کمک به این تفکر در استان و نیروسازی در ادارات مختلف است.

وی با بیان ضرورت این موضوع و کمبود شدید نیروهای کیفی در بدنه فرمانداری ها و بخشداری ها شناسایی نیروهای جوان و کار آمد و تکمیل بانک اطلاعاتی در خصوص این افراد را از وظایف خود دانست و تاکید کرد: ما به شدت نیازمند ورود جوانان تحصیلکرده و روشنفکر برای ایجاد فضای نشاط و پویایی وتحرک به بدنه دستگاه های اجرایی هستیم.

سید محمدی با تاکید ویژه بر اهمیت پر کردن فضای گسست های اجتماعی ایجاد شده میان حاکمیت و مردم و ایجاد اعتماد سازی مجدد توسط علاقه مندان به نظام بخصوص نیروهای حامی دولت و احزاب مختلف با وجود سختی این کار اظهار کرد: اگر بنا باشد مردم روی برگردانند نه تنها از دولت بلکه از کل حاکمیت روی گردان خواهند شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان تلاش های بی وقفه مخالفین برای ناکارآمد جلوه دادن دولت از روز نخست پیروزی انتخابات را یادآور شد و گفت: عده ای هم سو با آمریکا و صهیونیست ها در تلاش هستند تمامی دستاوردهای دولت را ناچیز جلوه دهند و کلیه طرح ها و برنامه های موفق دولت را نیز نادیده بگیرند و وظیفه ما ایستادگی در مقابل این هجمه ها و جلوگیری از تزریق ناامیدی به جامعه است.

وی با اظهار امیدواری در خصوص برگزاری موفق و پرتنوع انتخابات پیش رو با مشارکت آحاد مردم اظهار کرد: باید از تمامی ظرفیت خود برای تشویق مردم برای شرکت در انتخابات استفاده کنیم زیرا مشروعیت ما بسته به حضور مردم در پای صندوق های آرا است.

سیدمحمدی همچنین در خصوص استفاده از ظرفیت تشکل های مردم نهاد و ضرورت فراهم آوردن مکانی برای خانه احزاب نیز بیان کرد: پیگیر فراهم کردن مکانی برای ۲۹ حزب فعال در استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه هیچ استانی به جز تهران همچون گیلان دارای نشاط سیاسی نیست، خاطر نشان کرد: تاکنون نگاه مناسبی به استفاده از ظرفیت های حزبی وجود نداشته است.

این مقام مسئول تاکید کرد: این احزاب هستند که باید دولت ها را به سمت طرحها و برنامه های خود بکشند . وظیفه دولت نیز، باید تسهیل و مهیا کردن فضای لازم برای فعالیت های احزاب باشد.

سید محمدی در ادامه تصریح کرد: احزاب نیز نباید کارکرد خود را فقط در حوزه سیاست ببینند و باید در حوزه های اجتماعی، اقتصادی و… ورود کنند، زیرا مطالبات مردم فقط از جنس سیاسی نیست اگر احزاب می خواهند مطالبه گر خواسته های مردم باشند باید در تمامی جنبه ها حرکت کنند و برنامه داشته باشند و از دولت مطالبه گری کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان نکته پراهمیت دیگری را نیز در خصوص آفت های فعالیت های احزاب متذکر شد و گفت: احزاب باید مطالبه گر خواسته های واقعی مردم باشند نه مطالبه گر خواسته های شخصی و صنفی خود.

وی در پایان تزریق روحیه نشاط واعتماد به جامعه را با توجه به آسیب های غفلت در این خصوص بسیار ضروری دانست و خواستار حضور و مشارکت کلیه نیروها در این مسیر دشوار شد.

گیل نامه

photo 2018 09 14 22 17 22 - انتصاب بخشداران جوان باید در دولت اول روحانی اتفاق می افتاد - اصلاح طلب

photo 2018 09 14 22 17 30 - انتصاب بخشداران جوان باید در دولت اول روحانی اتفاق می افتاد - اصلاح طلب

photo 2018 09 14 22 17 31 - انتصاب بخشداران جوان باید در دولت اول روحانی اتفاق می افتاد - اصلاح طلب

photo 2018 09 14 22 17 20 - انتصاب بخشداران جوان باید در دولت اول روحانی اتفاق می افتاد - اصلاح طلب

photo 2018 09 14 22 17 19 - انتصاب بخشداران جوان باید در دولت اول روحانی اتفاق می افتاد - اصلاح طلب

photo 2018 09 14 22 17 20 2 - انتصاب بخشداران جوان باید در دولت اول روحانی اتفاق می افتاد - اصلاح طلب

photo 2018 09 11 21 34 58 - انتصاب بخشداران جوان باید در دولت اول روحانی اتفاق می افتاد - اصلاح طلب

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.