شنبه, 1 اردیبهشت 1403 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41368 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • ثبت نام نخستین آزمون کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سال 95 در گیلان
    10 شهریور 1395 - 10:08
    شناسه : 13792
    0

    معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در نخستین آزمون کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان در سال 95 خبر داد. به گزارش «بامردم»، حسین ابراهیمیان از آغاز ثبت نام آزمون کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: نخستین آزمون صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سال 95 در […]

    پ
    پ

    معاون فرهنگی ارشاد اسلامی گیلان از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در نخستین آزمون کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان در سال 95 خبر داد.

    به گزارش «بامردم»، حسین ابراهیمیان از آغاز ثبت نام آزمون کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در گیلان خبر داد و اظهار کرد: نخستین آزمون صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سال 95 در استان، ساعت 10 صبح روز پنجشنبه، اول مهرماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت واقع در ابتدای خیابان سعدی برگزار خواهد شد.

    معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: داوطلبان این دوره می‌توانند تا هجدهم شهریورماه جاری در ایام و ساعات اداری با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مورد تقاضای خود، نسبت به ثبت نام در آزمون پیش گفته اقدام کنند.

    وی تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که در دو دوره اخیر آزمون صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی استان شرکت کرده و موفق به کسب نمره قبولی نشدند، مجاز به شرکت در آزمون این دوره نمی‌باشند.

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.