×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سردار محمد عبد‌الله‌پور 1 1 - ۵۷۱ برنامه توسط سپاه قدس گیلان در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود - با مردم

به گزارش تسنیم، سردار محمد عبد‌الله‌پور صبح امروز در نشست خبری هفته دفاع مقدس در رشت اظهار داشت: اگر عاشورای حسینی و انقلاب نبود، دفاع مقدس هیچ‌گاه رخ نمی‌داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان انقلاب اسلامی را انقلابی الگوپذیرفته از قیام عاشورا دانست و ابراز داشت: امسال بالغ بر ۵۷۱ برنامه توسط سپاه قدس گیلان در ایام هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

سردار عبدالله‌پور “ما توانستیم” را شعار راهبردی برنامه‌های ایام هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس تمامی کشورها کمر به نابودی انقلاب بسته بودند اما ملت ایران نگذاشت این اتفاق رقم بخورد.

وی نمایش اقتدار نظامی جمهوری اسلامی در قالب رژه مشترک نیروهای مسلح را مهم‌ترین برنامه هفته دفاع مقدس دانست و افزود: فرماندهان نظامی استان گیلان برای نمایش اتحاد ارتش و سپاه در ایام هفته دفاع مقدس با خانواده شهدا دیدار می‌کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان اعزام گروه‌های جهادی را یکی از برنامه‌های سپاه قدس گیلان در هفته دفاع مقدس دانست و گفت: امروز دشمن توان حمله نظامی به ایران را ندارد اما در عرصه اقتصادی و فرهنگی جنگ شدیدی را علیه ما آغاز کرده است.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به حضور نیروهای بسیج سازندگی و جامعه پزشکان در اردوهای جهادی سپاه قدس گیلان عنوان داشت: ما به دشمن ثابت می‌کنیم که در جنگ اقتصادی نیز او را شکست می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مسکن‌های محرومان بیشتر با کمک مردم ساخته می‌شود خاطرنشان کرد: نیمی از ساخت مسکن‌های محرومان توسط بهزیستی و کمیته امداد پرداخت شده و سپاه نیز در این مسیر وظیفه تسهیل‌گری را بر عهده دارد.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان جوانان را عامل ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: برگزاری زنگ ایثار در مدارس استان گیلان یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

سردار عبدالله‌پور با اعلام اینکه آینده کشور در اختیار جوانان است خاطرنشان کرد: نمایش رزمی هنری “ستارگان درخشان” امسال از روز دوم مهرماه به‌مدت ۷ شب و با موضوع عملیات آزادسازی آبادان در لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در روز دوم هفته دفاع مقدس از کتاب ساقیان حرم با موضوع بررسی زندگی “شهید مدافع حرم محمد اتابه” رونمایی می‌شود افزود: این شهید والامقام الگوی مناسبی برای عموم مردم است.

فرمانده سپاه قدس گیلان برگزاری مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا را یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: یادواره شهدای حفاظت اطلاعات سپاه چهارم مهرماه در رشت برگزار می‌شود.

سردار عبدالله‌پور با اشاره به نقش بانوان در برگزاری اردوهای جهادی خاطرنشان کرد: بانوان با اجرای طرح‌های اشتغالزایی در منازل اقدامات بسیار مفیدی را در اردوهای جهادی انجام می‌دهند.

معاون روابط‌ عمومی و تبلیغات سپاه گیلان نیز در این جلسه تجلیل از خبرنگاران گیلانی دوران دفاع مقدس را یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و افزود: مراسم رونمایی از کتاب خاطرات خبرنگاران پیشکسوت گیلان در دوران دفاع مقدس با عنوان “دوربین خاک” رونمایی می‌شود.

روح‌الله‌ پوراسماعیلی با اعلام اینکه رزمایش خدمت‌رسانی سپاه قدس گیلان از فردا آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: از فردا گروه‌های جهادی در سراسر استان گیلان مشغول ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی می‌شوند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.