پنج‌شنبه, 6 اردیبهشت 1403 Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41433 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 2372×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • می توان جشنواره شهروند لاهیجان را چند منظوره برگزار نمود
    10 شهریور 1395 - 14:38
    شناسه : 13804
    0

    عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در سخنانی گفت: می توان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند را چند منظوره برگزار نمود. به گزارش «بامردم»، عباس شمس کهن عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در گفتگویی اذعان داشت: فرهنگ سازی یکی از مواردی است که تیم های مدیریت شهری برای پویایی و سلامت شهرها باید نسبت به آن اهتمام […]

    پ
    پ

    عباس شمس کهن

    عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در سخنانی گفت: می توان جشنواره تئاتر خیابانی شهروند را چند منظوره برگزار نمود.

    به گزارش «بامردم»، عباس شمس کهن عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در گفتگویی اذعان داشت: فرهنگ سازی یکی از مواردی است که تیم های مدیریت شهری برای پویایی و سلامت شهرها باید نسبت به آن اهتمام ویژه ای داشته باشند، زیرا شهری سالم است که در کنار امور عمرانی و سازه ای خود به شهروندان و فرهنگ شهری نیز توجه ویژه ای نماید.
    وی گفت: استقبال شهروندان از این جشنواره باعث به وجود آمدن جشنواره ای شده است که در دوره هفتم برگزاری خود توانسته به شایستگی عنوان یکی از جشنواره های مهم تئاتر کشور را به خود اختصاص دهد.
    عضو شورای اسلامی شهر لاهیجان در پایان سخنان خود اظهار داشت: می توان در کنار برگزاری این جشنواره، اتفاقات فرهنگی و هنری دیگری را تدارک دید تا جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان به یک جشنواره چند منظوره تبدیل شود.

     

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.