×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

هواشناسی - آسمان گیلان در تاسوعا و عاشورا بارانی است - بارانی

مازیار غلامی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان این مطلب افزود: براین اساس شرایط برای افزایش ابر و مه آلود بودن هوا، روند تدریجی کاهش دما بین پنج تا 10 درجه سلسیوس، وزش باد و بارندگی متناوب (بعضی نقاط شدید) رعد و برق و مواج بودن دریا فراهم است.

وی تصریح کرد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه بارش ها در پاره ای از نقاط استان، از شدت بیشتری برخوردار است بنابراین احتمال آبگرفتگی معابر و بالا آمدن آب رودخانه ها دور از انتظار نیست.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اضافه کرد: همچنین طی این مدت برای ارتفاعات و دامنه های جنوبی استان، آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی افزایش ابر و در بعضی ساعت ها رگبار باران و رعدو برق و وزش باد (گاهی شدید) پیش بینی می شود.

غلامی آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود ، کاهش دما ، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد ( پاره ای نقاط احتمالاً شدید) و رعد و برق ذکر و برای فردا (چهاشنبه) نیز آسمان را ابری و مه آلود، بارندگی، وزش باد ( پاره ای نقاط شدید) و رعد و برق پیش بینی کرد.

وی با اشاره به پیش بینی بارندگی برای روزهای تاسوعا و عاشورا، از هیات های عزاداری خواست تمهیدات لازم را در این ارتباط بیاندیشند و به مسافران و گردشگران نیز توصیه کرد از استقرار در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.