×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

دستگیر - قتل در خمام و دستگیری در تهران پس از ۱۹ سال -

سردار محمدرضا اسحاقی؛ ضمن تسلیت به ‌مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) و یاران باوفایش از آمادگی و پیش‌بینی تمهیدات لازم برای برگزاری مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورا خبر داد و گفت: یکی از پیام های نهضت عاشورا و قیام امام حسین (ع) اقامه حق و دفاع از مظلوم در مقابل ظالم است.

این مقام ارشد انتظامی با تایید خبر دستگیری قاتل فراری بعد از ۱۹ سال گفت: این متهم در سال ۱۳۷۸ پس از درگیری منجر به قتل در روستای چوکام بخش خمام از شهرستان رشت، محل سکونت خود در استان گیلان را ترک و متواری بود که از آن تاریخ دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار داشت.

فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه ماموران با انجام تحقیقات گسترده، تعقیب سرنخ‌ها و بررسی کلیه شواهد و قرائن سرانجام پس از گذشت ۱۹ سال موفق به شناسایی متهم و مخفیگاه وی در استان تهران شدند، افزود: با اخذ نیابت قضائی ماموران به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر کردند.

سردار اسحاقی با اشاره به اینکه متهم در بررسی فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف کرد گفت: قاتل برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان خاطر نشان کرد: چشمان تیز بین پلیس همیشه بیدار است و با مخلان نظم و امنیت در هر عنوان و مقامی که باشند قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.