پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 41355 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد دیدگاهها : 2369×
  • شعار سال

    شعار سال 1403

  • رالی اشرافی BMW سواران گیلانی برگزار می‌شود!
    10 شهریور 1395 - 19:45
    شناسه : 13844
    0

    این روزها اگر در خیابان‌های شهر قدم بزنید بعید است چند خودرو خارجی و شیک زیرپای جوانان نبینید و در کنار آنها نگاه‌های حسرت آمیزی است که گویی برای اجاره خانه خود لنگ مانده‌اند و دستشان زیر چرخ مشکلات زندگی له شده است. به گزارش «بامردم»،سایت شهرداری ماسال با انتشار خبری پیرامون برگزاری یک برنامه […]

    پ
    پ

    OTE3MTA_IMG_20160828_125909

    این روزها اگر در خیابان‌های شهر قدم بزنید بعید است چند خودرو خارجی و شیک زیرپای جوانان نبینید و در کنار آنها نگاه‌های حسرت آمیزی است که گویی برای اجاره خانه خود لنگ مانده‌اند و دستشان زیر چرخ مشکلات زندگی له شده است.

    به گزارش «بامردم»،سایت شهرداری ماسال با انتشار خبری پیرامون برگزاری یک برنامه به اصطلاح فرهنگی که مطمئناً در آینده آن را جزو بیلان کاری خود اعلام خواهد کرد، خبر داد که بزودی اولین رالی خانوادگی BMW سواران استان گیلان با همکاری شرکت پرشین خودرو و رستوران هاراشید شهریور ماه جاری برگزار خواهد شد!

    آنطور که اعلام شده این رالی از شهر رشت مقابل شرکت پرشین خودرو که در ظاهر، زحمت واردات این محصولات را بر عهده دارد آغاز و در منطقه بام سبز ماسال به پایان خواهد رسید.

    اینکه شهرداری ماسال به دنبال اجرای برنامه‌های فرهنگی و تزریق نشاط به جامعه است کاری بسیار ستودنی و قابل احترام می‌باشد اما آیا برگزاری هر برنامه‌ای تحت هر شرایطی واقعا نیاز و ضروریست؟

    چه بخواهیم و چه نخواهیم در باور عامه مردم برند BMW در داخل کشورمان تبدیل به یکی از نمادهای قشر مرفه یا به قول اینستاگرامی‌ها مربوط به عزیزان RichKids شده است. این موضوع زمانی پُررنگ‌تر می‌شود که وقتی به سایت شرکت پرشیاخودرو نگاهی می‌اندازیم با تصاویر خودروهای لوکس و البته زیبایی روبرو می‌شویم که صحه بر دغدغه نگارنده مطلب می‌گذارد.

    حالکه صحبت از خودروهای لوکس شد جالب تر می‌شود که نگاهی به سخنرانی رهبر معظم‌ انقلاب داشته باشیم که در آن پیرامون این موضوع هشدار داده و فرموده بودند: «آن‌کسانی که به اشرافی گری گرایش دارند و دلشان برای زندگی اشرافی لک می‌زند – یعنی خوردن و پوشیدن و زندگی کردن و مشی کردن به سبک اشراف و دور از زندگی متوسّط مردم – یکی از کارهایی که می‌کنند، این است که این دید و ذهنیت را در مردم به وجود آورند که این چیز خوبی است و ارزش است؛ کما این‌که قبل از انقلاب این‌گونه بود. قبل از انقلاب، مسئولان حکومت، هر چه بیشتر با تشریفات و جاه و جلال و تکبّر و تفرعن و لباس‌های فاخر ظاهر می‌شدند، یک عدّه از عوام مردم بیشتر خوششان می‌آمد»

    ایشان همچنین در دیدار با فرماندهان عقیدتی نیروی انتظامی در ششم اردیبهشت ۹۴، جولان دادن برخی جوانهای سرمستِ غرورِ ثروت با خودروهای گران قیمت در خیابانها را یکی دیگر از مظاهر ایجاد ناامنی روانی در جامعه برشمردند و تأکید کردند: نیروی انتظامی باید برای ابعاد مختلف ناامنی برنامه داشته باشد و با آنها مقابله کند.

    حال چگونه می شود که مسئولان فرهنگی استان گیلان در پی تبلیغ این مظاهر نا امنی در سطح استان گیلان هستند؟ / ۸ دی

    انتهای پیام/

    blank

    ثبت دیدگاه

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.