×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

افزونه جلالی را نصب کنید.  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

hdksjhvhl - برنامه محبوب اینستاگرام افزونه ای تازه برای پلتفرم خود رونمایی کرد - اینستاگرام

پیشرفت برنامه های ارتباطی مختلف

برنامه های پیشرفته و ارتباطی مانند واتس آپ ، تلگرام و فیسبوک اکثرا دارای افزونه ها و ویژگی های جذابی مانند بازی ، اشتراک موقعیت مکانی ، قابلیت ارسال استیکر و حتی ارسال قبض هستند. در بخش پیام های دایرکت نیز برنامه های بسیاری مانند اینستاگرام ، توییتر و تامبلر ویژگی ها و افزونه های جذابی را ارائه کرده اند که می تواند در نوع خود جالب توجه و خاص باشد.

افزونه جدید برنامه محبوب اینستاگرام

پیام های بخش دایرکت شاید بخش خلاقی برای خیلی از شرکت ها نباشد ولی برنامه های بسیاری مانند اینستاگرام می توانند خلاقیت های مخصوص به خود را در این بخش معرفی کنند. به تازگی برنامه محبوب اینستاگرام از قابلیت ارسال گیف در پیام های بخش دایرکت رونمایی کرده است که می تواند در نوع خود جالب توجه باشد و کاربران زیادی را شیفته خود کند.

زمان ارائه این افزونه جدید در سیستم عامل اندروید و iOS

برنامه محبوب اینستاگرام از طریق سیستم GIPHY پشتیبانی می شوند و کاربران می توانند در این بخش گیف های مورد علاقه خود را جستجو و از آنها استفاده کنند. به زودی این بخش در پیام های بخش دایرکت فعال خواهد شد که جذابیت این گیف ها را بیشتر از قبل می کند. در خیلی از گوشی ها مانند گلکسی اس ۹ این قابلیت دیدده نمی شود و شاید طی روزهای آینده این به روزرسانی در گوشی های مختلف فعال شود. در سیستم عامل iOS هم این به روزرسانی در چند روز آینده دیده خواهد شد و کاربران این سیستم عامل هم می توانند از این افزونه ها به خوبی استفاده کنند.

بخش پیام های دایرکت قطعا طی ماه های آینده به روزرسانی خواهد شد و کاربران خبرهای بیشتری در مورد برنامه محبوب اینستاگرام خواهد شنید.

شرکت اینستاگرام در ماه های اخیر تلاش های بسیاری در ارائه ویژگی ها و افزونه های جذاب برای برنامه خود داشته است و این عملکرد طی ماه های آینده ادامه خواهد یافت.

کالا سودا

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.